Beantwoorden
Patrick4
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Vernieuwde Telenet Webmail? Leesclubje starten? It's your fifth party! Primeur!

webmail op smartphone en IPAD fout clientmelding

Ik gebruik al jaren zonder problemen de telenet webmailmodule op mijn smartphones en IPADs.

(via IMAP ipv POP3)

 

Sedert vorige week  dus heel kort, krijg ik op al deze toestellen een rode banner Er is een fout opgetreden bij de client. Probeer opnieuw op het scherm.

 

Gevolg: je kan geen gelezen mails meer deleten en alles reageert héél traag. Heel vervelend.

Aan mijn instellingen heb ik helemaal niets gewijzigd, noch aan smartphones noch aan mijn IPADs want alles werkte perfect in het verleden

 

Op de laptop werkt webmail wel goed. Dus als ik gelezen mails wil deleten moet ik langs deze weg...

 

Wat kan dit fenomeen veroorzaken en hebben er nog lezers dit probleem (gehad?)
Hoe los ik dat op?

0 Likes
3 reacties
razeke
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Verander-je-wachtwoord-dag Vernieuwde Telenet Webmail? It's your fifth party! It's your fourth party!

webmail op smartphone en IPAD fout clientmelding

Knal hetzelfde probleem. Gisteren werkte de smartphone nog, maar nu ook niet meer.

Hoe kan dit verholpen worden?

Niets gewijzigd aan de instellingen.

0 Likes
razeke
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Verander-je-wachtwoord-dag Vernieuwde Telenet Webmail? It's your fifth party! It's your fourth party!

webmail op smartphone en IPAD fout clientmelding

nog eens opnieuw opgestart en blijkbaar is het probleem nu wel weg. Zowel op smartphone als op tablet kan ik zoals voorheen mails bekijken en beantwoorden.

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7781
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

webmail op smartphone en IPAD fout clientmelding

Of hoe de basis microsoft methode nog altijd werkt. Toestel afleggen (volledig niet slaapstand) desnoods eens de batterij uithalen en dan opnieuw opstarten. Maar blijkbaar zijn er o zo weinig mensen die hun toestellen nog eens volledig uit zetten. Is  wel nutig hoor. Zou altijd eerste reactie moeten zijn.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes