24753
netweters
|
152362
antwoorden
|
20694
vragen
|
Bij telenet is er kans dat binnenkort vanaf 1 juli deze 2 zenders verdwijnen omdat nbc tak in de benelux deze 2 zenders stopt
zodat telenet en andere providers in belgie deze niet meer kunnen doorgeven.
weet telenet daar zelf al iets van of zijn ze nog aan het onderhandelen of weet er iemand al meer?????
geef dan motors tv en wdr en sat1 en bbc4 bbc3 terug of fox sports van nederland want ziggo heeft er dus waarom wiij niet en zet die kabel open voor iedereen danku
Er is een zender bijgekomen 😉
Penthouse HD2
@master-magic01 schreef:Er is een zender bijgekomen 😉
Penthouse HD2
Op welk kanaal is die te vinden?
Nee, geen zender bijgekomen, komt in de plaats van Penthouse 3D die nu weg is.
Ik geef Benny12 gelijk. Graag terug MotorsTV, WDR en eventueel VH1 Classic of 192TV.
Een aantal jaar geleden verdwenen ook 2 ESPN zenders(Wedstrijden NHL en MLB), ook nooit voor iets in de plaats gekregen, nochtans ging Telenet op zoek naar vervangers.... we wachten nog altijd.
als deze zenders niet bestaan in de benelux kunnen ze die moeilijk aanbieden hé.
en Motors TV werd HD en vroeg waarschijnlijk meer aan telenet zodat de overeenkomst is afgesprongen.
zie het een beetje met de 13th street en syfy dat gestopt is doordat broertje van telenet (ziggo in nederland) niet meer wou betalen voor deze zenders om ze in hun hele uitzendgebied uit te zenden waardoor deze zenders niet meer het hoofd boven water konden houden.
fox sports kan niet wegens uitzendrechten dat bij sporting zitten en niet voor belgie geregeld is via fox sports.
en motors tv is duurder geworden omdat nu in HD is die zender.
ik heb antwoord van telenet gekregen :
U vermeldt in uw klacht dat u niet tevreden bent dat de zenders 13th Street en Syfy verdwijnen uit het aanbod in Play More.
Deze beslissing is echter genomen door NBC Universal en niet door Telenet.
Helaas komen er geen nieuwe zenders voor in de plaats, waarvoor onze excuses.
@Stijn in begin postte je dat er naar een oplossing gezocht werd (daar leek het toch op) en nu lees ik dat er geen vervanging of prijsverlaging komt. Hoe zit het nu eigenlijk? 😮