Beantwoorden
Stevie
Freshman Weetjesweter
Follow the reader, reader! Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi!

30 euro korting wordt 30 euro betalen

Donderdag 5/8 terug in Belgie na 2 weken vakantie. Donderdag 6/8 mail van Telenet: 3 maanden 10 euro korting/maand bij bestelling Play Sports + Dazn. Ik heb wel zin in terug Belgisch voetbal, dus probeer online te bestellen. Lukt online niet om de beloofde korting te krijgen, dus bel met klantendienst. Lieve mevrouw ziet het probleem en bevestigt dat ze dit in orde kan en zal maken. Ik krijg nog bijkomend 5% korting gelet dat ik ook Netflix heb. Helemaal prima dus. Wat later krijg ik de bevestiging: activatie in orde, 5% korting ook, de 10 euro per maand zie ik niet staan. Ik bespaar de gedetailleerde uitleg, maar na meer dan 50 min. (!) telefonisch contact en meermaals on hold te staan is de boodschap: korting kan niet, want niet vooraf geregistreerd (uiterlijk 2/8 klaarblijkelijk). Ik meld dat dat niet in het aanbod staat dat Telenet zélf heeft gemaild (ook moeilijk om te registreren op 2/8 op basis van mail die wordt verstuurd op… 6/8) en niet akkoord ben. Een geanimeerde discussie en weigering om de korting toe te passen, leidt ertoe dat ik mijn herroepingsrecht gebruik waardoor het abonnement wordt beëindigd, zonder uiteraard opzegvergoeding. Ik zeg dit meermaals uitdrukkelijk aan klantendienst, waar weliswaar “ja” wordt gezegd, maar ik een kwartier later tóch bericht krijg mét opzegvergoeding van net geen € 30. Opnieuw gebeld: “ja mijnheer, zelfs bij herroeping sturen wij opzegvergoeding. Wij kunnen dat niet aanpassen. U moet formeel klacht indienen”. Kortom, vorige week had ik Play Sports en Dazn mét korting van € 30, nu heb ik niets meer maar wél een factuur van € 30. 23 jaar onafgebroken klant, maar dit heb ik nooit meegemaakt. De klacht is ondertussen uiteraard verstuurd. Benieuwd naar het vervolg.

1 reactie
Stevie
Freshman Weetjesweter
Follow the reader, reader! Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi!

30 euro korting wordt 30 euro betalen

Update: zowel via chat als telefonisch deze ochtend gecontacteerd door Telenet. De korting (zij het via een omweg) is toegepast en de opzegvergoeding is weg. Frustrerend dat je éérst zolang aan de lijn moet hangen, een joekel van een klacht moet sturen, om dan vervolgens wel heel correct te woord worden gestaan. Enfin, eind goed al goed.