Beantwoorden
SXTC
Professional Meerweter
Berichten: 195
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! It's your ninth party!

Aanbod nieuwe films in Tv-theek

Ik volg via een Amerikaanse site de trailers van nieuwe films... zo had ik een 100 tal nieuwe topper films op een lijstje gezet.. Echter bemerk ik dat vorig jaar daar enkel een 12 tal van in de Telenet Tv-theek gekomen zijn... hoe komt het dat het aanbod zo klein is? Ik dacht dat de nieuwste films op playmore & play kwamen en dan op de Tv-theek maar daar vergis ik mij blijkbaar...

 

Om die reden stel ik voor dat telenet in zijn TV-theek een nieuwe optie voorziet, of online zodat mensen kunnen stemmen op de nieuwste films. Op deze manier kan telenet de beslissing nemen om een film al dan niet in zijn aanbod op te nemen en vergroot de kans dat er meer "goede" films te zien zijn...

0 Likes
2 reacties
Petito
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 869
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Aanbod nieuwe films in Tv-theek

Sommige films zijn met exclusiviteit contracten. Dus een stemming is een leuke gedachte maar niet altijd haalbaar om die dan ook binnen te halen.

  Petito | Ere-Krak
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
SXTC
Professional Meerweter
Berichten: 195
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! It's your ninth party!

Aanbod nieuwe films in Tv-theek

Ik begrijp best dat men niet alle contracten kan binnenhalen,  maar op deze manier krijgt Telenet al een voorproefje van wat zijn klanten willen en of het "verstandig" is een contract binnen te halen.

0 Likes