Beantwoorden
SteveBear
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Vernieuwde Telenet Webmail? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party!

Britse commerciële channels?

Hallo Telenet,

 

Zijn er plannen om een aantal Britse commerciele kanalen op te nemen in een pakket?
Ik ben zeker bereid om te betalen voor een pakket waar ik bijvoorbeeld: ITV1, ITV2, Channel4, etc... zou mee kunnen ontvangen.

Alvast dank.

0 Likes
11 reacties
apestaart
Experienced Veelweter
Berichten: 250
Nieuwe TV-theek? Even demarreren... BINGO! Warming up?

Britse commerciële channels?

Ik vrees van niet, ITV1 zat overigens tot 2012 in het analoge aanbod van Telenet maar dat was enkel voor abonnees die in Oostende en Brugge wonen.

Telenet heeft die zender verwijderd omdat er geen rechten meer waren om die zender nog langer op het vasteland door te zenden.

In de jaren 80 zat Channel 4 ook op de kabel.

Als je die zenders wenst te ontvangen zal je een schotelantenne moeten plaatsen, die zenders zijn wel vrij te ontvangen.

SteveBear
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Vernieuwde Telenet Webmail? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party!

Britse commerciële channels?

Bedankt voor je reactie.
Jammer 😞

Klopt, via TV Vlaanderen etc... zou ik de Britse kanalen kunnen ontvangen en had er ook al aan gedacht.
Dan zou ik enkel voor de internet connectie bij Telenet blijven en het TV aanbod via TV Vlaanderen bekijken.

 

0 Likes
master-magic01
Freshman Veelweter
Berichten: 269
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... BINGO!

Britse commerciële channels?

Je hebt perse niet tv vlaanderen nodig om die zenders te bekijken,

die zijn met een goedkope hd satelliet ontvanger ook al te ontvangen en een schotel gericht op de 28.2 oost.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Britse commerciële channels?

De betalende klant heeft ZERO inspraak dus.

Wanneer gaat dit eens veranderen ?

Betalen is het enige dat we mogen.

0 Likes
master-magic01
Freshman Veelweter
Berichten: 269
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... BINGO!

Britse commerciële channels?

als elke klant zijn goesting gaat doorgeven dan zal het  daar een zooitje worden van zenders die men wil hebben,

vrees dat niet zo simpel is als men denkt,

er zijn overeenkomsten met de zenders die soms lang duren omdat de zenders veel geld vragen om toe gevoegd te worden en telenet die voegt niet zomaar alles toe,er moet nog ruimte zijn en het moet voor een groot publiek ook geliefd zijn die zender(s).

en soms zijn zenders gewoon niet mogelijk wegens uitzendrechten,het is niet omdat je ze via satelliet kan ontvangen dat je ze zomaar kan doorgeven op kabel ook.

meestal zijn deze zenders op een satelliet dat iets te breed uitzend aan vermogen om in de uk en ierland te kunnen ontvangen overal,dat belgie en nederland daar nog in valt is een voordeel voor wie satelliet ontvangt.

0 Likes

Britse commerciële channels?

Het gaat er niet om dat 'elke klant zijn goesting ...enz...'Het gaat er om dat de klant nu NUL inspraak heeft.

Hier in oostelijk limburg werdt veel naar WDR3 gekeken.En  HOP , weg ermee.Het was ook een van de weinige zenders met blues en jazz concerten plus het uitstekende Rockpalast.En de reden die hiervoor gegeven werdt , was duidelijk gelogen.Dat heb ik via kontakten met WDR vernomen.Dus , insparaak van de klant ? NUL.

0 Likes
master-magic01
Freshman Veelweter
Berichten: 269
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... BINGO!

Britse commerciële channels?

Telenet koopt een zender aan bedoeld voor heel hun kijkgebied,

als ze zien dat een zender amper kijkers heeft over heel hun zendgebied gemeten dan is het aan hen om een zender dat minder bekenen is eruit te doen.

het moet opbrengen voor hen he.

en kan me niet indenken dat een wdr3 echt zoveel kijkers had over heel het zendgebied.

spijtig voor wie er veel naar keek.

0 Likes
KrisVB
Experienced Weetjesweter
Berichten: 16
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Britse commerciële channels?

Ja, ik ken veel mensen die toch WDR3 missen. Zou eigenlijk een goede zet van Telenet zijn om deze zender terug aan te bieden.

0 Likes
master-magic01
Freshman Veelweter
Berichten: 269
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... BINGO!

Britse commerciële channels?

dan moet het zijn dat het aantal kijkers dat er naar keken niet opgaat met de prijs die men moest betalen voor die zender toen.

en men die zender niet meer aanbied wegens te duur.

0 Likes

Britse commerciële channels?

WDR3 te weinig kijkers ?Al eens de cijfers gezien van plattelandsTV ,Kadet,Ment,Just,Xite,Dobbit,France5,Israeli...

Als er een Duitstalige zender weg moest , waarom geen kommerciele zoals ntv of vox.Deze al ooit bekeken?Nou moe...

0 Likes
master-magic01
Freshman Veelweter
Berichten: 269
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... BINGO!

Britse commerciële channels?

die ment heeft heel veel kijkers,meer dan je zou denken en proximus komt er ook bij in september,

dus denk wel dat die niet snel zullen verdwijnen,ik kijk er zelf ook niet naar maar je zou er van verschieten,

en wdr zal wel meer kosten dan de zenders die je noemt 😉

0 Likes