Beantwoorden
Gioom93
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Netjes! It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party!

Dual monitor: yelo en netflix geven zwart beeld

Hallo netweters,

 

Met mijn Win10 laptop heb ik via HDMI nog een tweede scherm aangekoppeld staan. Op dit tweede scherm probeer ik video af te spelen maar dit lukt niet goed.

 

Met de Yelo app voor windows geeft het bij het slepen naar dat tweede (externe) scherm zwart beeld. Dit gebeurt overigens ook bij het gebruik van netflix in een browser (chrome). Ik vermoed dat het iets te maken heeft met dat het tweede scherm door de GPU wordt aangestuurd. Maar ik herinner me dat ik vroeger deze problemen niet had. 

 

Wat kan ik hieraan doen?

 

Mijn GPU is NVIDIA GeForce GT635M. 

 

Alvast merci!

0 Likes
3 reacties
CoulsonLives19
Experienced Weetjesweter
Berichten: 16
All I want for X-mas is YOU De 3 wijzen! Yelo Play-app voor Windows? Nog geen reader's digest? :-)

Dual monitor: yelo en netflix geven zwart beeld

Hoi,

Heb je de recentste drivers geïnstalleerd? En als dat het geval is, kan je eens proberen of hardware-versnelling uitzetten in Chrome helpt (via de instellingen in het menu -> geavanceerde instellingen -> bij 'Systeem' hardware-versnelling uitvinken)
Lost dit het Netflix-probleem dan al op?
Gioom93
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Netjes! It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party!

Dual monitor: yelo en netflix geven zwart beeld

De recentste drivers zijn geinstalleerd en het probleem lijkt hiermee niet opgelost. Toch bedankt voor jouw voorstel.

0 Likes
NobodyCares
Professional Weetjeslezer
Berichten: 1
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Dual monitor: yelo en netflix geven zwart beeld

Normaal valt dit voor wanneer je 'overlay' hebt ingeschakeld voor het afspelen van video. Kijk eens of je dit niet kan uitschakelen in je video settings.
0 Likes