Beantwoorden
Deth
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Smile! Jij bent af! It's your fifth party! Primeur!

Game of thrones seizoen 7 verwijdert??

Een paar weken geleden ben ik begonnen met GoT nog eens van in het begin te bekijken, maar ik merkte op dat seizoen 7 er al niet meer tussen stond. Is dit een bug met mijn Play More of is het seizoen wel degelijk weg?

8 reacties
Kevintsf
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Game of thrones seizoen 7 verwijdert??

Hallo.

Wanneer zag u voor het eerst dat seizoen 7 weg was? Er is namelijk een grote atoring geweest van Play en Play more afgelopen week.

Dit zou nu verholpen moeten zijn.

U kunt proberen om via de yelo app te kijken die was namelijk niet getroffen door de storing.

Deth
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Smile! Jij bent af! It's your fifth party! Primeur!

Game of thrones seizoen 7 verwijdert??

Hey Kevin,

 

Ik denk dat ik het heb opgemerkt ergens eind maart, maar eveneens op de yeloTv app staat seizoen 7 der ook niet bij.

0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Game of thrones seizoen 7 verwijdert??

Dat heeft met rechten te maken.

 

Momenteel speelt Game Of Thrones Seizoen 7 op Q2 en dus hebben zij op dit moment de rechten om dit uit te zenden.

 

Hier lees je alle uitleg over series in Play More en de rechten enzo.

 

 


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Kevintsf
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Game of thrones seizoen 7 verwijdert??

Goedenavond,

Ben blij dat u dit verduidelijkt, was voor mij een raadsel waarom dit speelde, maar uw uitleg verduidelijkt de situatie.

Is dit ergens op te zoeken dit soort info? Voor eventuele volgende keren? Kunnen we eerst op die site checken. 

Nogmaals bedankt voor uw verduidelijking, groetjes

Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Game of thrones seizoen 7 verwijdert??

Dat is graag gedaan @Kevintsf.

 

Ik denk niet dat je dat ergens terugvindt. Wanneer een film of serie bij Laatste Kans staat in Play More weet je wel dat die er bijna uit gaat.

 

In deze post lees ik dat het ook meestal voor het verwijderen op de detailpagina van die serie vermeld staat.

 

Moest je mijn antwoord duidelijk vinden kan je dat dan als oplossing aanduiden? Zo vinden andere mensen ook sneller de uitleg.

 

Groetjes


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Deth
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Smile! Jij bent af! It's your fifth party! Primeur!

Game of thrones seizoen 7 verwijdert??

Ik ben een tijdje weg geweest, maar erg bedankt voor jullie posts. Zeker Wheng, Je reply maakte het al een stuk duidelijker.

Merci Manne!

Francoisv
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Wereld gedichtendag It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Game of thrones seizoen 7 verwijdert??

Ik meende ergens gezien te hebben dat GOT szn 7 terug beschikbaar zou komen vanaf half juni. Ging er gisteren vanuit dat het beschikbaar zou zijn maar vond het nog niet terug. Enkel een "making-off" staat tussen het aanbod. Iemand enige commentaar hierop?

0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Game of thrones seizoen 7 verwijdert??

 


@Francoisv@  schreef:

Ik meende ergens gezien te hebben dat GOT szn 7 terug beschikbaar zou komen vanaf half juni. Ging er gisteren vanuit dat het beschikbaar zou zijn maar vond het nog niet terug. Enkel een "making-off" staat tussen het aanbod. Iemand enige commentaar hierop?


Ben niet thuis nu dus kan het op de digicorder niet nakijken maar in de Yelo app zie ik GOT seizoen 7 alvast wel staan.

 


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes