Beantwoorden
Red_Baron
Experienced Weetjesweter
Berichten: 26
All I want for X-mas is YOU Wereld gedichtendag Dat loopt vlotjes. Twee handen vol!

Nieuws en weerbericht

Vroeger kon ik via TV-theek het nieuws en weerbericht van de zenders één en VTM opvragen.  Klopt het dat deze mogelijkheid door één van de laatste softwareupdates verwijderd is? 

Via deredactie.be is het journaal en weerbericht van één nog wel integraal te bekijken. 

Was het weer te duur?  Het verwijderen van WDR is nog zo'n blunder.  France 1-5 en nog veel meer franstalige zenders.  Maar de drie belangrijkste Duitse zenders, dat mag natuurlijk niet. 

0 Likes
4 reacties
IR
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Goed gevonden! It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party!

Nieuws en weerbericht

Hoi Red_Barron

De mogelijkheid om het nieuws en het weerbericht van één op te vragen bestaat nog steeds.

Je gaat naar tv-theek en kiest a la carte, daar ga je naar zenders waar je een/canvas kiest en daar kies je nieuws en duiding.

Het is altijd wat zoeken na een update in de layout maar daar wen je snel aan.

Het stopzetten van een bepaalde zender is soms een keuze van de zender zelf, soms inderdaad van de provider maar soms ook omdat een bepaalde partij geen overeenkomst kan/wil sluiten als het contract niet in beiden hun voordeel is.

Het Duitse aanbod is beperkt tot ARS, ZDF, RTL television, N-tv en VOX.

Hopelijk weet je hiermee voldoende.
Red_Baron
Experienced Weetjesweter
Berichten: 26
All I want for X-mas is YOU Wereld gedichtendag Dat loopt vlotjes. Twee handen vol!

Nieuws en weerbericht

Bedankt IR voor je duidelijke antwoord.  Het was inderdaad even zoeken, maar het is gelukkig nog steeds beschikbaar. 

Wat die Duitstalige zenders betreft.  We hebben hier in België toch een niet te verwaarlozen Duitstalige gemeenschap.  Volgens mijn bescheiden mening heeft Telenet niet al te veel moeite gedaan om WDR aan boord te houden.  Een beetje een ver van mijn bed show en niet echt lucratief voor Telenet.

0 Likes
Quadran
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
YEAH! CAPSLOCK DAY! De 3 wijzen! Hoort wie klopt daar? Mooi, mooi!

Nieuws en weerbericht

Volledig akkoord met Red_Baron. Telenet had WDR aan boord moeten houden. Nog steeds missen veel mensen deze zender. Persoonlijk denk ik ook dat deze zender een enorme meerwaarde heeft in het standaard zenderaanbod. Spijtig dat na enkele jaren blijkbaar niet meer onderhandeld wordt om de zender terug in het aanbod te plaatsen.

apestaart
Experienced Veelweter
Berichten: 250
Nieuwe TV-theek? Even demarreren... Warming up? BINGO!

Nieuws en weerbericht

Om nog voort te gaan op de Duitse zenders, wanneer gaan we ARD en ZDF in HD krijgen? Dat zal zeker voor het jaar 4000 zijn, tegen die tijd zijn we allang dood en begraven (of gecremeerd).

0 Likes