42187
netweters
|
18609
gesprekken
|
20102
vragen
|
Vroeger kon ik via TV-theek het nieuws en weerbericht van de zenders één en VTM opvragen. Klopt het dat deze mogelijkheid door één van de laatste softwareupdates verwijderd is?
Via deredactie.be is het journaal en weerbericht van één nog wel integraal te bekijken.
Was het weer te duur? Het verwijderen van WDR is nog zo'n blunder. France 1-5 en nog veel meer franstalige zenders. Maar de drie belangrijkste Duitse zenders, dat mag natuurlijk niet.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Bedankt IR voor je duidelijke antwoord. Het was inderdaad even zoeken, maar het is gelukkig nog steeds beschikbaar.
Wat die Duitstalige zenders betreft. We hebben hier in België toch een niet te verwaarlozen Duitstalige gemeenschap. Volgens mijn bescheiden mening heeft Telenet niet al te veel moeite gedaan om WDR aan boord te houden. Een beetje een ver van mijn bed show en niet echt lucratief voor Telenet.
Volledig akkoord met Red_Baron. Telenet had WDR aan boord moeten houden. Nog steeds missen veel mensen deze zender. Persoonlijk denk ik ook dat deze zender een enorme meerwaarde heeft in het standaard zenderaanbod. Spijtig dat na enkele jaren blijkbaar niet meer onderhandeld wordt om de zender terug in het aanbod te plaatsen.
Om nog voort te gaan op de Duitse zenders, wanneer gaan we ARD en ZDF in HD krijgen? Dat zal zeker voor het jaar 4000 zijn, tegen die tijd zijn we allang dood en begraven (of gecremeerd).