Beantwoorden
LeNi
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Nieuwe TV-theek? Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party! De kop is eraf!

Overschakeling Whop naar Whoppa

Wij zijn net overgeschakeld van Whop naar Whoppa, maar de 2 maanden gratis Play is nog niet geactiveerd. Als bestaande klanten hebben wij hier toch ook recht op, niet? Hoe op te lossen (pakket aanvragen online, telefoneren, ...)?

 

Mvg,

 

LeNi

0 Likes
8 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7778
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Overschakeling Whop naar Whoppa

Bellen naar de klantendienst of naar een Center en die maken het onmiddelijk in orde voor jou.

Voorwaarde: Je mag het gedurende 1 jaar nog niet gehad hebben (Play of Play more)



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
LeNi
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Nieuwe TV-theek? Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party! De kop is eraf!

Overschakeling Whop naar Whoppa

en waar vind ik die voorwaarde terug? Ergens op de site bv.? Bij de  algemene voorwaarden van Telenet had ik gezocht maar niet gevonden.. Want het spijtige is dat we dus nog binnen het jaar Play hebben gehad met Whop..

 

Alvast bedankt.

LeNi

 

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7778
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Overschakeling Whop naar Whoppa

Ik zou het niet weten waar je dit vindt. Ik weet gewoon dat het zo is. Productkennis Smiley LOL

Ze zijn ook niet gek hoor bij Telenet.  1 maand gratis als je whop hebt, als dit verlopen is overschakelen naar whoppa en dan terug 2 maanden gratis. Sinterklaas en de paasklokken zijn al gepasseerd.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Overschakeling Whop naar Whoppa


@igvfer schreef:

Ze zijn ook niet gek hoor bij Telenet.  1 maand gratis als je whop hebt, als dit verlopen is overschakelen naar whoppa en dan terug 2 maanden gratis. Sinterklaas en de paasklokken zijn al gepasseerd.


Dat heb je goed gezien @igvfer

Van mij een extra kudoSmiley Knipoog

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7778
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Overschakeling Whop naar Whoppa

Trouwens van mij zou LeNi het krijgen hoor. Ik deel graag kadootjes uit (zolang ik ze niet zelf moet betalen). Als ik mijn baard laat groeien zie ik er een beetje uit als  Sinterklaas of de Kerstman (zeggen ze mij). Dus het past mij wel.Smiley LOL



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Overschakeling Whop naar Whoppa

DE kadootjes moeten uiteindelijk door de klant betaald worden,ik ben tegen.

0 Likes
BertXL
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1019
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Overschakeling Whop naar Whoppa


@igvfer schreef:

Ik zou het niet weten waar je dit vindt. Ik weet gewoon dat het zo is. Productkennis Smiley LOL

Ze zijn ook niet gek hoor bij Telenet.  1 maand gratis als je whop hebt, als dit verlopen is overschakelen naar whoppa en dan terug 2 maanden gratis. Sinterklaas en de paasklokken zijn al gepasseerd.


productkennis is 1 ding, maar de klant heeft recht op informatie. Als die informatie echt NERGENS te vinden is, dan heeft de klant er volgens mij wel recht op.

En nergens dat wil zeggen: echt nergens. Dus ook niet in de kleine lettertjes die ergens verstopt staan op het papier dat je hebt moeten tekenen en ook niet in een verwijzing vanop dat papier. 

 

En Telenet kennende, vermoed ik dat die verwijzing er wel ergens zal staan.... Ze zijn zeer goed in het presenteren van aanlokkelijke informatie, maar minstens even goed in het verstoppen van de bijhorende informatie die de klant nodig heeft om het volledige plaatje te vormen.


BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Overschakeling Whop naar Whoppa

Voorwaarden: 2 maanden gratis Play voor Whoppa klanten

Aanbod geldig tot en met 30/04/2016 bij het aangaan van een overeenkomst voor Telenet Whoppa met 3 diensten (Telenet Digitale tv, Telenet vaste Telefonie en Telenet Internet) en een overeenkomst op Play. Aanbod geldig voor nieuwe Telenet-klanten die een Telenet  Whoppa  nemen met 3 diensten waarvan minstens één nieuwe dienst als onderdeel van de Telenet Whoppa. Promotie is niet langer van toepassing als er geen Whoppa  aanwezig is. Bestaande klanten die instappen op Whoppa zullen de Whoppa-prijs pas krijgen vanaf hun volgende aanrekening. Whoppa is niet cumuleerbaar met promoties op de afzonderlijke diensten en eventuele bestaande afzonderlijke promoties komen te vervallen bij intekening op Whoppa. Om te kunnen genieten van Whoppa dienen alle diensten van Whoppa te worden aangerekend op één aanrekening.
Niet cumuleerbaar met andere promo’s op Play.

 

0 Likes