Beantwoorden
Jörgen
Experienced Beetjesweter
Berichten: 13
Dat loopt vlotjes. Vernieuwde Telenet Webmail? Mooi, mooi! Primeur!

Play Sports flink duurder

Hallo,

 

Wat leuk om via een nieuwswebsite (krant) te moeten lezen dat het Play Sports abonnement (nog maar eens) duurder wordt. 

Is het nu echt teveel gevraagd om de klanten te contacteren ? Dit is niet de eerste maal ! 

 

Twee weken geleden nog belde ik naar de klantendienst om informatie te vragen over WIGO en uiteindelijk heb ik daar ook voor gekozen omdat....het me gemiddeld toch enkele euro's voordeliger uitkomt. 

Op de vraag of ik best zelf online de overschakeling deed en zo 20€ voordeel kon doen, kreeg ik te horen dat dit enkel voor "nieuwe" klanten is. 

Moeten dan ook enkel "nieuwe" klanten de opslag betalen voor Play Sports .....? Neen zeker ? 

 

Ik ben trouwe klant van de eerste dag en betaalde nog welgeteld 9999 Bfr voor een aansluiting, maar nu begint het toch een beetje op de heupen te werken ! 

0 Likes
4 reacties
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Play Sports flink duurder

De prijsverhoging gaat pas in tegen het einde van het jaar(november) voor bestaande klanten.

Nieuwe klanten betalen de prijsverhoging sinds gisteren

0 Likes
Joeri007
Freshman Weetjesweter
Berichten: 16
Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Play Sports flink duurder

Eerst ons wat populaire zenders afpakken... (MotorsTv)... tegen dezelfde prijs, want ja... iets wegnemen is makkelijk... en dan wat later de prijs optrekken zogezegd voor het ruimere aanbod.... tsja... 't is maar hoe je het ziet.

 

sedert Telenet deels in handen van Liberty Global zit primeert geldgewin boven klant tevredenheid.

op zich te begrijpen, ze moeten geld verdienen uiteraard, maar toch....

 

nog eens bedankt Telenet.

0 Likes
Jörgen
Experienced Beetjesweter
Berichten: 13
Dat loopt vlotjes. Vernieuwde Telenet Webmail? Mooi, mooi! Primeur!

Play Sports flink duurder

Het gaat hem mij niet om het feit wanneer het ingaat en denkt Telenet nu echt een vaste klant tevreden te houden met 3maanden geen 1,95€ opslag te betalen ? 

Eens een fikse korting krijgen, dat zou tenminste op begrip kunnen rekenen. 

 

Trouwens : vandaag een pakketje in de bus gekregen met de uitleg. Mocht Telenet het nog niet weten : de zomer is al half voorbij dus de tekst op de voorpagina hadden jullie beter weggelaten ! 

 

0 Likes
mvd09111966
Professional Weetjesweter
Berichten: 163
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

Play Sports flink duurder

Wat die zomer betreft die mag van mij al stoppen want het is nu weer al bijna 30 graden binnen en dat is elke dag zo met die ramen gericht naar het zuiden. Wat die prijzen betreft, ja dat komt ook er zijn veel te veel sporten die worden uitgezonden, en deze moeten dan nog een gecomentarieert worden. Met als gefolg dat al die personen ook betaald moeten worden, en dat geld moet ook van ergens komen. Ik wou eerst tv-vlaanderen nemen maar dan heb je ook geen voetbal meer. IP TV is duur in aankoop maar is ook niet de oplossing dan zou misschien pack PX en voetbal + Telenet play-more en gsm 10€ maar dit word eerst rekenen of dit betaalbaar word.

0 Likes