Beantwoorden
Jef2
Experienced Beetjesweter
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Playsports+DAZN: gebruik app hoe inloggen

Vanaf 27/09 daznapp beschikbaar voor klanten playsports + DAZN: hoe inloggen?

Waar nationsleague wedstrijden zien vanaf 23/09?

51 reacties
Curiosity
Experienced Weetjesweter
Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol!

Bij stap 1 bij het activeren staat de melding: "Dit doe je best thuis wanneer je verbonden ben met je modem".
Heb je dit gedaan?

Petergreenhope
Professional Weetjesweter
On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol!

Ja...ik ga naar de DAZN app via mijn telenet tv box. Ik log in...en ik krijg enkel toegang tot de gratis content!

Als ik een "betalende" wedstrijden aanklik ( met het slotje) krijg ik de melding scan deze QR code en ...kies een abonnement op onze website.

Doe je dat zie je de betaalpagina...

Ik snap het niet...ik heb toegang tot alle lineaire kanalen van play sports en die vier van DAZN maar de app lijkt niet gekoppeld aan mijn account?

Petergreenhope

Ik krijg toegang tot de app en kan de gratis programma 's zien maar niet het uitgebreide betalende gedeelte waar ik via mijn play sports + DAZN total abonnement recht op heb!

Petergreenhope

Zelfde probleem hier...enorm irritant dat de bevoegde medewerkers/ diensten ook niet voor duidelijkheid kunnen zorgen.

Ik kreeg de activatie mail waarop we volgens de medewerker(s) moesten wachten. 

Ik kreeg deze week ook de melding " streamingsdiensten niet teruggevonden " maar dat was voor Ik de activatiemail deze morgen ontving.

Jammergenoeg lukt het zelfs met de ( gele)  activatieknop in de laatste mail ook niet....

abba001
Freshman Veelweter
De race is begonnen! Even demarreren... BINGO! Warming up?

met de link kom je op de pagina waar je abonnement staat, : je klikt daarop en kom je waar je leest play sports of dazn abonnement instaleren,  bij dazn app staat nu activeren, en je wordt (normaal gezien) doorverwezen naar de pagina waar je ALLEEN inlogt (dus geen registeren),

Petergreenhope

Deze mail ontving ik deze morgen :        Belangrijk:   Activeer altijd eerst DAZN_EU via klantendienst voor je kan kijken.   Dat kan makkelijk via klantendienst → TV → Activeer je streamingdiensten of via de onderstaande knop. Eenmaal je account geactiveerd is, kan je beginnen kijken.  

Activeer nu DAZN_EU

Heb je al een DAZN_EU -account? Klik nu op Activeer en zet je bestaande account vandaag nog over. Zo vermijd je dubbele betalingen en verhuizen je gebruiksprofielen, kijkgeschiedenis en voorkeuren gewoon mee! Makkelijk toch?   Veel kijkplezier!
Het Telenet-team

Als ik de knop( in het geel op de mail) Activeer nu DAZN .EU  ...dan kan ik inloggen en krijg enkel toegang tot het gratis gedeelte.

abba001
Freshman Veelweter
De race is begonnen! Even demarreren... BINGO! Warming up?

als je  al een account  hebt bij dazn, gewoon uitloggen,  je wordt dan afgemeld : alkeen op dit apparaat, en je  begint  terug  met die gele activeer_eu enz

Tjappe1
Experienced Meerweter
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Topicvreter! Warming up?

Werkt niet bij mij
Petergreenhope

Hallo, Bedankt voor je reacties en assistentie. 

Ik heb telefonisch contact opgenomen met een medewerk(st)er van telenet en samen de ganse procedure overlopen.

Het probleem ligt niet bij ons maar  bij telenet. Er is een case opgemaakt.  Nu enkele(?) dagen geduld hebben.

Ik ben niet de enige. Er zijn meerdere betalende abonnees die enkel het gratis gedeelte kunnen raadplegen.  Er wordt aan gewerkt....😏

Petergreenhope

Als je wel op de app kunt en je ziet enkel het gratis gedeelte en je hebt via telenet het DAZN total abonnement genomen...bellen naar 015666666!

Technische storingen. 

Petergreenhope

Hoi bedankt voor je reactie. 

Probleem ligt bij telenet...en ik ben niet de enige. 

Er is een case opgemaakt.  Afwachten maar...

Saske1
Experienced Weetjeslezer
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Hier exact hetzelfde probleem. Ik krijg de melding dat de registratie gelukt is, maar als ik dan doorklik naar Dazn krijg ik enkel de verschillende opties om een abonnement af te sluiten en is enkel de gratis content beschikbaar. Best frustrerend!

Petergreenhope

Deze mail kreeg ik vanavond:

Dag Vera,   Het is zover! Vanaf nu heb jij toegang tot de DAZN-app.   Heb je eerder al een e-mail van ons ontvangen over de DAZN-app toegang? Dan heb je mogelijk foutieve informatie gekregen. Onze excuses daarvoor. In deze e-mail vind je de correcte link om je toegang te activeren.   Wil je meteen starten met kijken? Ontdek hier hoe je de DAZN-app activeert en toegang krijgt tot het volledige DAZN-aanbod.    

Opnieuw geprobeerd en het lukt dus nog altijd niet...het begint een klucht te worden.

Veel kijkplezier,
Het Play Sports-team
voodoodoll
Freshman Meerweter
Goed bezig! Say what?! On a roll... Tien op tien!

Ik heb de link via SMS (😁) gekregen hoewel ik communicatie via email aangevinkt heb in Mijn Telenet, maar dat terzijde.

Link aangeklikt, geactiveerd en tot mijn verbazing verliep het vlekkeloos. Ik heb een paar eerdere uitzendingen aangeklikt om zeker te zijn en ze werken allemaal.

Curiosity
Experienced Weetjesweter
Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol!

Inderdaad, ik heb de communicatie ook via sms gekregen. Een link via mail/sms klik ik nooit rechtstreeks aan, ik ben dan maar via de Telenet app geweest. 
Ook zo verliep het vlot.