Beantwoorden
falbert
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Goed gevonden! Mooi, mooi! It's your fifth party! Primeur!

Zenderlijst analoge TV

Hallo,

 

waar vind ik de lijst met analoge zenders in m'n regio?

Ik weet dat er TV met een kaartje bestaat, maar dat is niet de bedoeling.

 

Tweede vraag, waarom zijn sommige digitale zenders wél zichtbaar, zoals één HD, (zonder kaartje of digibox) en het overgrote deel niet.

 

Alvast bedankt!

0 Likes
5 reacties
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 583
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?

Zenderlijst analoge TV

Je kan de analoge tv- en radiozenders op de kabel vinden op http://www.zenders.be

 Sommige zenders zijn ook digitaal verkrijgbaar via een tv-toestel met dvb-c decoder (meeste huidige tv's) omdat deze zenders openbaar zijn en dus gesubsidieerd zijn door de overheid.

 

 

0 Likes
falbert
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Goed gevonden! Mooi, mooi! It's your fifth party! Primeur!

Zenderlijst analoge TV

Hallo,

bedankt voor het antwoord.

Zou mooi zijn als dat ook opduikt als resultaat van een zoekactie zoals "lijst analoge zenders" of alle combinaties die ik probeerde.

 

Thx

0 Likes
master-magic01
Freshman Veelweter
Berichten: 269
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Warming up?

Zenderlijst analoge TV

Er zijn 7 gratis digitale zenders op telenet waarvan FR3 bv en nog enkele nieuwszenders en de VRT zenders,alsook de radiozenders van de VRT digitaal.

0 Likes
natte
Experienced Weetjesweter
Berichten: 62
Goed bezig! On a roll... Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Zenderlijst analoge TV

er zijn 54 hd zenders bij telenet zie lijst boulder en bijgewerkt door natte. steeds  up to date. dus er zijn veeeeel meer hd zenders bij telenet. kwestie van juiste berichtgeving hier

0 Likes
master-magic01
Freshman Veelweter
Berichten: 269
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Warming up?

Zenderlijst analoge TV

@nattedeze zijn enkel zichtbaar met een digibox of corder het aantal dat je vernoemd,

zonder kaartje (ci module) of digibox-corder zie je maar 7 gratis digitale zenders.

0 Likes