Beantwoorden
SXTC
Professional Meerweter
Berichten: 195
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! It's your ninth party!

Zenderpakketten aanpassen aub

Beste;

 

Ik herrinner me nog toen ik als kind naar Tom & Jerry keek, en nog een paar zenders die steeds inbegrepen waren in het "kijk en luistergeld" pakket dat toen al 5000 bef of 125 euro was.

 

Nu plots blijkt dat deze zenders (waaronder dat van Tom & Jerry) plots in het 25 euro pakket van Play more zitten. Mijn kinderen kunnen dus plots niet meer kijken naar zenders die steeds gratis was, en word me verplicht te betalen voor films en series waar ik geen intresse voor heb...

 

Ik stel voor dat Telenet de klanten toelaat hun eigen zenderpakket samen te stellen.

Maak een menu aan in de digiteek waar alle zenders apart vermeld staan met de kostprijs ervan, en vraag gewoon een lichte activatieprijs van het zelfsamengestelde pakket zodat men niet te vaak veranderd en u er ook niet teveel hinder aan ondervind! Ook stel ik voor dat u met kortingen werkt, hoe meer zenders men neemt.. hoe meer korting men krijgt.

0 Likes
27 reacties
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Zenderpakketten aanpassen aub

 

28  basis zenders standaard(triple play) inplaats van nu 75 is voor de meesten ruim zat.

En over zenderpaketten,

Voor mij geen play en zeker geen play more.

Veel te duur die poppenkast.Ook Netflix zal er hier nooit inkomen.

0 Likes
SXTC
Professional Meerweter
Berichten: 195
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! It's your ninth party!

Zenderpakketten aanpassen aub

Kwantiteit is voor mij onbelangrijk, kwaliteit is waar het hem om gaat en ik denk dat vele klanten het hier mee eens zijn.

 

Willen we optellen over hoeveel "anders" talige zenders er tussenzitten die NIET Nederlandstalig of Engelstalig zijn? WAUW! Wat een groot pakket... enkel kijk ik naar meer dan de helft niet omdat ik er de kl*t*n van versta... Laten we serieus blijven ...

 

Er zitten zelf radio's tussen die als zender tellen...

 

Ik heb liever 28 top zenders dan 75 zenders waarvan er maar 12 je niet doen kotsen.

 

Hoedanook wijk je momenteel af van de essentie.

 

Niemand zou verplicht 25 euro moeten betalen voor enkele zenders die vroeger gratis was, gewoon omdat er "veel" in het pakket zit.... en alweer herhaal ik.. "who cares!".

 

Er zijn nu eenmaal mensen die graag blijven behouden wat ze hadden... en als het echt zo een onbelangrijke zenders zijn, waarom steekt men ze dan in een duur pakket?

 

Je kan het zien alsof je de mensen 2x wil laten betalen voor dezelfde zender (1x in het kijk en luistergeld en 1x in het play more pakket).

 

Ik vind niet dat men "kinderprogramma's" mag splitsen  als iets "exclusief" want sinds wanneer komen de kinderen op de laatste plaats? Er zijn veel Belgen die het niet makkelijk hebben om de eindjes aan elkaar te knopen in kwestie financieën en alweer worden de kinderen de dupe met dit soort praktijken!

 

Laat de kinderzenders "vrij" voor iedereen Telenet!

 

Dit is maar één van meerdere problemen dat kan opgelost worden door de mensen zelf hun pakket te laten samenstellen want ik ben iemand die liever 28 superzenders heb dan 75 zenders waarvan minstens de helft me niet interesseren, maar je mag er dan wel voor betalen!

mvd09111966
Professional Weetjesweter
Berichten: 163
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

Zenderpakketten aanpassen aub

Ik zou als ik van jou was maar eerst beginnen tellen, want ik kom al aan 150 zenders als ik het play-more pakket had en het Franse. Ik heb dit nu vervangen door play omdat ik dit jaar waarschijnlijk tv- Vlaanderen erbij  neem. Maar moet dit houden voor het voetbal als het financiëel nog haalbaar is.

0 Likes
master-magic01
Freshman Veelweter
Berichten: 269
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Warming up?

Zenderpakketten aanpassen aub

Boomerang heeft nooit in het basis aanbod gezeten,

vroeger had je wel tom & jerry op cartoon network maar sinds die hun aanbod heb en aangepast zijn de tom & jerry tekenfilms op boomerang gegaan die altijd al in een extra pakket heeft gezeten.

men moet ook beetje eerlijk zijn en de juiste info geven.

en vroeger is vroeger,alles veranderd van zenderaanbod en zenders beslissen zelf wat ze aanbieden en wat niet.

en per zender betalen gaat zelf duurder uitkomen.

zie het snow project van nog niet zo lang geleden,

dit was ook een flop omdat de zenders te duur waren dat je extra kon toevoegen.

SXTC
Professional Meerweter
Berichten: 195
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! It's your ninth party!

Zenderpakketten aanpassen aub

Details, details, maar niemand heeft het over de essentie waarover mijn post gaat.

Het maakt niet uit op welke zender welke programma's worden getoond of hoeveel zenders er zijn.

 

Ik spreek over kwaliteit, geen kwantiteit!

 

Een mens zou moeten kunnen kiezen welke zenders hij wil en hoeveel.. en niet hoeven te betalen voor een pak zenders met de uitleg "je moet maar tevreden zijn want je krijgt veel voor je geld".

 

DAAR gaat dit over heren.

0 Likes
master-magic01
Freshman Veelweter
Berichten: 269
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Warming up?

Zenderpakketten aanpassen aub

zoals eerder gemeld zal je dit duurder uitkomen per zender betalen omdat een zender geld vraagt aan telenet voor het aantal kijkers aan uitzendrechten en andere rechten dat een zender vraagt.

als bv een zender maar 10 kijkers heeft die betaald voor bv pro7 dan heeft tekenet volle pot betaald voor een zender waar maar 10 mensen naar kijken en dan word die zender duurder voor die kijkers omdat telenet dan minder inkomsten heeft voor die zender.

en dan kan het zijn dat telenet die zender verwijderd wegens te weinig kijkers en inkomsten dat ze ervoor betaald hebben.

dus is het beter een bepaald aantal zenders in een pakket waar ze elke maand die 25€ aan verdienen aan uitzendrechten enz.

 

hoop dat je dit nu snapt.

0 Likes
SXTC
Professional Meerweter
Berichten: 195
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! It's your ninth party!

Zenderpakketten aanpassen aub

Ik hoorde zonet iemand beweren dat Telenet zelf 150 zenders aanbied.

 

Dus u wil beweren dat als iemand 30 zenders manueel zou kiezen, hij meer zou betalen dan 150 zenders?

Ik denk persoonlijk dat dit niet het geval zou zijn want de meest populaire zenders zijn nu eenmaal diegene die het meest gekozen worden en dus volgens uw uitleg juist goedkoper omdat er meer naar gekeken word.

 

Ik ben er nochtans zeker van dat ik duidelijk had vermeld van iedere zender een afzonderlijke prijs te geven. Dus minder kijkers = meer kosten voor zender. Het belangrijkste hier is dat de klant zijn vrije wil behoudt, iets wat men niet zomaar mag afnemen. En als je logisch nadenkt, of telenet nu korting kan geven omdat alles in een totaal pakket zit... dan nog ben ik er vast van overtuigd dat 150 zenders nog steeds duurder uitkomt dan 30 zenders. Logischer wijze doet men dit gewoon omdat men weet dat de meeste mensen een groot getal aantrekkelijker vind, en omdat Telenet met hetzelfde pakket een ruimer volk wil aanspreken. Wij betalen dus meer zodat Telenet buiten Vlamingen ook Franstaligen, Duitstaligen, Engelstaligen en nu ook Arabieren wil bekoren. Of vind jij een Arabisch gesproken zenders zonder Nederlandstalige ondertitels een  aanwinst in Vlaanderen? Wow ! Ik smelt nu al weg van het grote aantal zenders voor zo weinig geld (sarcasm)... some of you will never learn..

 

Ik weet niet hoe jij erover voelt, maar een groot deel van ons heeft graag zenders in de taal of talen die hij/zij begrijpt maar belangrijk is dat men nooit meer talen toevoegt dan er in België gesproken worden.

Dit is al vele jaren Nederlands, Frans en Engels (uiteraard zouden beiden dezelfde ondertiteling moeten hebben dan de streek waarin je leeft, anders heeft het weinig nut), al de rest moet men eruit donderen! Als een bv een Zweed naar Belgie komt dan kan hij/zij niet verwachten dat dat land plots Zweedse zenders gaat aanbieden.

 

En dan nog maar te zwijgen over het feit dat we in België zo een 5 regeringen hebben die raar maar waar hun eigen wetgeving hanteren en vaak ook maar 1 taal hanteren. Het is dus logischer dat je naargelang de streek waar je woont (Nederlandstalige kant, Franstalige kant, Duitstalige kant) je een aangepast zenderpakket krijgt in je eigen taal. Al de rest kan mij gestolen worden en ik ben er zeker van dat er nog veel klanten hetzelfde gedacht hebben. Ik ben niet bereid te betalen voor zenders waar ik nooit naar kijk of niet naar kan kijken doordat er geen ondertiteling is en de taal mij niet bekend is.

 

Hoop dat jij dit nu snapt.

0 Likes
mvd09111966
Professional Weetjesweter
Berichten: 163
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

Zenderpakketten aanpassen aub

Jij weet misschien hoe een ander er onder voelt, maar ik voel hier wel een rasistiche tint.
0 Likes
mvd09111966
Professional Weetjesweter
Berichten: 163
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

Zenderpakketten aanpassen aub

@SXTC het valt mij op al die zever die jij hier schrijft. Dat ik die al ergens anders gelezen heb. Dus zeg maar dat ik een Deja Vue heb. En al die onzin die jij daar uitkraaid elke mens ziet graag zijn zenders, en telenet gaat niet voor iedere klant een afzonderlijk lijstje maken met zenders dat die persoon wil. Binnenkort gaan kleuters vroeger naar school en kunnen ze met de telraam spelen. Maar Telenet is dit lang nog niet van plan. En op Rasisme staan hoge staffen. Dus let op wat je schrijft, iedereen die Belg is heeft regt om televisie in zijn eigen taal te volgen; Dit is evengoed zo bij PX.

0 Likes
mvd09111966
Professional Weetjesweter
Berichten: 163
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

Zenderpakketten aanpassen aub

Als jij dit duur vind raad ik je aan om naar PX te gaan. Daar weet je ook ineens wat miserie is. Hoe kan play-more nu duur zijn als je al 150 zenders hebt en 1200 films gratis. Prime more- en nog veel meer. Dan mis ik toch iets. Play is goedkoper, maar minder zenders en films en geen prime films.
0 Likes
SXTC
Professional Meerweter
Berichten: 195
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! It's your ninth party!

Zenderpakketten aanpassen aub

Dit is het eerste antwoord waar ik op "dubbelzinnige" wijze aangeraden krijg om het naar de concurrentie af te bollen... en alweer krijg ik een soortgelijk antwoord in kwestie het aantal zenders.. lezen jullie mijn posts wel?

 

Trouwens, jij spreekt van 1000+ gratis films, maar die zijn dan wel verdomd goed verstopt want na al de jaren dat ik al bij Telenet zit heb ik noch mijn vrouw dat in de Digicorder  aangetroffen.

Wellicht is dit enkel voor mensen die nog wel op play more zitten? Hoe dan ook vind ik het raar dat je het als luxe moet aanschouwen om te betalen om een oude film te bekijken... Je kan dit in dat geval zien als een "bonus" voor mensen die er belang bij hebben (ik kijk nu eenmaal alleen 2x naar een film als het echt een goede is, en dat is 3 op de 10 films).

 

Als jij jezelf baseert op PLAY MORE en vind dat er iets "mis" is met mij omdat ik klaag over de prijs van 150 zenders..  misschien moet je dan maar eens een realiteits check doen en rondon je kijken. Je zal al gauw merken dat jij één van de enige rijke mensen bent die NOOIT klaagt over geld...

 

Er zijn nu eenmaal mensen met veel kosten die liever 10 per maand betaald voor 28 zenders, dan 25 euro per maand voor 150 waar ik totaal niets mee ben, want ik ben geen geschifte zapper die om de zoveel seconden/minuten overschakelt. Dan moet je al te maken hebben met behoorlijk beroerde zenders waarvan je moet spagen (of dagenlang de hele dag thuis zitten zonder te werken). Dan moet je zeker niet trots zijn dat je er zoveel hebt.

En voor oude films zou ik het zeker niet doen die je online makkelijk kan terugvinden/streamen via vele sites zoals youtube. En zelf al is de kwaliteit minder, op vere afstand kunnen je ogen het verschil toch niet waarnemen.

 

Tegenover sommigen van jullie ben ik niet naief om "akkoord" te zijn met betalen voor opties die ik nooit gebruik of makkelijk gratis kan verkrijgen. Ik ben een wakker persoon die waar wil voor zijn geld.

Moet ik dan volgens u oprotten naar PX? Ik heb nu eenmaal minder geld dan u.

0 Likes
mvd09111966
Professional Weetjesweter
Berichten: 163
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

Zenderpakketten aanpassen aub

SXTC die filmd zijn gratis ik heb trouwens duidelijk heel duidelijk gezegd dat die zitten IN je abbonnement. Dus je betaalt 24,95 voor play-more en 10€ voor play met minstens 1250 films in play more en een 900 tal in play . Daarbij hebb je voor die 24,95€ ongeveer 130 zenders. Ik heb gezegd 150 dit is met sport pakket en franse zenders. En dan kan je er nog nemen, dus er zijn er meer dan 150 zenders. Als jij geen abonnement op play of play -more neemt dan zal je die ook niet kunnen zien, net zoals die zenders. Daarbij als je liever bij pX 5€ betaalt voor enkele zenders, zal dit veel duurder uitkomen dan een groot pakket van telenet waar je nu nog eens iets extra krijgt. Ik zeg toch nergens dat er iets mis iets mis jou? Van mij moet je geen 150 zenders te nemen, maar je moet wel weten als je film wil zijn bij PX betaal je en hier zit het in je maandabonnement (gratis) want bij proximus betaal je ook. En je maakt je abonnement zo duur als je wil, vraag enkel aan sommige mensen die je kent raad. Je had toch al gezegd dat je iets anders zocht, het hoefd telenet niet te zijn Orange kan ook. Dat is ook iets goedkoop. Als je mij echt zou kennen zou je wel anders spreken, financiëel heb ik het ook niet zo breedt; denk jij dat ik hier elke maand rand kom, ik werk ook niet meer en ben een huurder. Als je een eigen huis hebt dan kan je wat op zei zetten. Ik zeg niet dat jij naar PX moet maar jij moet ook niet zeggen dat je minder geld hebt dan ik want als je werkt kan je onmogelijk minder geld hebben dan ik.

0 Likes
SXTC
Professional Meerweter
Berichten: 195
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! It's your ninth party!

Zenderpakketten aanpassen aub

Werk jij bij Telenet ofzo? Je blijft appels vergelijken met peren.

 

Jouw uitleg "bij Telenet krijg je veel meer voor minder geld"

 

Mijn uitleg "Ik betaal liever 5 euro per maand minder, ook heb heb ik 3x minder zenders en geen gratis (oude) films.

 

Want als ik mijn lievelingszenders in een pakket kan steken is het WOW effect minstens even groot + ik betaal minder. Ik ken namelijk nagenoeg "geen" mensen die een film bekijken en hem nochmaals bekijken, laat staan oude films... niets wow aan aans je het mij vraagt. En ik voel mij niet geroepen extra te betalen voor een groter pakket dat op zich alleen groter is omdat men de Turkse, Marrokaanse, Franse, etc.. zenders meetelt inclusief een menigte onzinnige zenders waar ik niets mee ben.

 

Als je 150 zenders hebt dan is het logisch dat ze nooit alle 150 een kijker kunnen bekoren.

Iedere kijker heeft zo 5 tot 40 lievelingszenders. Als je dan plots mag betalen voor 150 zenders en je betaald "maar" een beetje meer voor "ZOVEEL" meer zenders (terwijl je ze niet nodig hebt) dan is dat in mijn opinie geen win-win situatie...(maar eerden een "door je strot rammen" actie) wetende dat je steeds naar je geliefde zenders zal kijken, en daar vind je er heus niet zoveel van in Play & Play more. Hoedanook vind ik niet dat zenders moeten gelimiteerd worden tot het nemen van een pakket, tenzij manueel (vrij) te kiezen.

 

Ik blijf bij mijn standpunt:

(voorbeeld, prijs klopt in dit voorbeeld niet met de prijzen van de realiteit, maar de bedoeling is om een voorbeeld te stellen)

 

Liever 30 euro betalen voor 30+ zenders naar keuze, dan 40 euro betalen voor 100+ zenders waarvan ik er maar 30 leuk vind. I rest my case.

 

(Ps Ik ben momenteel niet overtuigd om naar de concurrentie te stappen mede omdat ik tevreden ben van mijn internet verbinding en telefoon verbinding + ik loop niet zomaar over omdat ik al vanaf het begin klant ben bij Telenet, en dan geef ik liever tips dan dat ik "oprot" wanneer ik niet akkoord ben. Want dat verwacht Telenet volgens mij niet van zijn klanten).

0 Likes
master-magic01
Freshman Veelweter
Berichten: 269
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Warming up?

Zenderpakketten aanpassen aub

We hebben hier al vele malen uitgelegd dat zenders appart aanvragen per set duurder uitkomt voor een klant dan een heel pakket.

snow is daar een goed vb van.

was ook te duur omdat men per zender kon kiezen in zijn pakket.

zenders zijn nu eenmaal duur en telenet noet die betalen om ze te kunnen doorgeven waar de uitzendrechten in verweven zitten.

stel dat jij een bepaalde zender leuk vind maar dat er amper vraag naar is en de prijs voor die zender hoog is in aankoop voor telenet zal dit doorgerekend worden aan jou en zal je voor 20 zenders op den duur meer betalen dan een ander voor het hele pakket.

hoop dat je het nu snapt hoe het zit.

en als je dit niet geloofd moet je telenet eens vragen aan telefoon daar naar.

0 Likes