|
26.806
netweters
|
166.654
antwoorden
|
|
22.351
vragen
|
Ik krijg mijn telenet afstandsbediening niet gekoppeld aan de tv box blijf hangen op de taal instelling box en afstandsbediening resetten tv+0 , batterijen eruit box zonder stroom zetten allemaal geen resultaat . Tv is een tcl
Als het de mini TV-box is, dan moet je eerst de knop naast het witte licht op de mini TV-box 5 seconden inhouden:
Zie: Telenet-afstandsbediening reageert niet meer
a) Hou de standby-knop aan de voorkant van je TV-box 5 seconden ingedrukt en laat die vervolgens los. Je ziet het koppelingsscherm voor de afstandsbediening.
b) Richt daarna de Telenet TV-afstandsbediening naar je TV-box en hou de 0 en toets minstens 10 sec. ingedrukt. Je afstandsbediening wordt opnieuw gekoppeld aan je TV-box.
c) Het koppelingsscherm verdwijnt en het lampje op de afstandsbediening gaat knipperen. Het kan even duren voordat de koppeling is afgerond. Je krijgt een melding zodra je afstandsbediening succesvol is gekoppeld.
Nu de procedure werkt niet . Ik krijg de afstandsbediening aan de televisie gekoppeld en de tv box kan ik koppelen met mijn telefoon . Beide werken dus maar niet met elkaar kan je me een code bezorgen om de tv box terug naar de fabrieksinstellingen te brengen ?
Die pincode heb je zelf ingesteld, want is die van de gebruiker.
https://www2.telenet.be/residential/nl/klantenservice/tv-en-entertainment/kijken-via-decoder-of-kaar...