Beantwoorden
ranger1965
Professional Beetjesweter
Berichten: 24
De vlam zit erin. All I want for X-mas is YOU π-DAY! Wereld gedichtendag

Automatisch teletekst-ondertiteling, vrt en npo.

Helllo,

 

Hoe kan je naar één, canvas en npo kijken met automatische teletekst-ondertiteling op een digicorder van Telenet?

ik heb bij taal en ondertiteling allebei op nederlands staan als eerste keus.

 

Bedankt.  Smiley Vrolijk

 

0 Likes
6 reacties
Ex-Netweter
 

Automatisch teletekst-ondertiteling, vrt en npo.

@ranger1965 als het een tv-box is kan u bij instellingen opties ondertiteling instellen voor slechthorende, dan hebt u bijna altijd ondertiteling, maar dat is geen teletekst, npo zend de ondertiteling van teletekst wel mee maar u kan dan niet de zwarte balk verwijderen.

voor echt teletext te gebruiken, de toets met 3 puntjes  eerst ondertiteling uit zetten als er ondertiteling aan staat, dan terug toets 3 puntjes gebruiken en daar teletekst selecteren en ok, eens daarin 3x ok en de zwarte balk is weg.

0 Likes
Gregory1
Professional Beetjesweter
Berichten: 19
Hoort wie klopt daar? Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Automatisch teletekst-ondertiteling, vrt en npo.

Hoi, 

voor zover ik weet gaat dit niet automatisch. 

Ik weet wel dat je gewoon op de teletekstknop kunt drukken wanneer je op de een of op canvas staat en dan komt de ondertiteling te voorschijn. 

0 Likes

Automatisch teletekst-ondertiteling, vrt en npo.

@ranger1965 gaat dit over de tv box? of over de digicorder, want dan moet ik mijn text aanpassen.

Jos

0 Likes
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Automatisch teletekst-ondertiteling, vrt en npo.

En ook is het rechtstreeks kijken of een opname bekijken ?

Laatste week ook nog problemen op NPO, rechtstreeks wel ondertitels, opnames dan weer  zonder ondertitels....

0 Likes
ranger1965
Professional Beetjesweter
Berichten: 24
De vlam zit erin. All I want for X-mas is YOU π-DAY! Wereld gedichtendag

Automatisch teletekst-ondertiteling, vrt en npo.

Over de digicorder.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Automatisch teletekst-ondertiteling, vrt en npo.

@ranger1965 dat uw vraag over de digicorder gaat had u in de topic moeten vermelden en ook of het over life uitzendingen gaat of over opgenomen programs, nu kreeg u niet het juiste antwoord, als suzy dit ziet zal zij het wel corrigeren.

Jos

0 Likes