Beantwoorden
Preske
Experienced Beetjesweter
Berichten: 17
Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! Leesbeest! Mooi, mooi!

Blokvorming en haperingen geluid met TLN Decoder AD2200

Beste kijkbuiskindertjes,

sinds enkele weken krijg ik soms heel kort een beetje blokvorming op mijn uitzendingen, en dan valt het geluid uit. Als ik even pauzeer en weer op play duw werkt het weer als vanouds. De digicorder is een AD2200 model, en wordt veel gebruikt. Is het aan het falen? De harde schijf misschien? Als ik ga kijken bij signaal zie ik dat er fouten geweest zijn.

 

Geen idee of het verwant is, maar enkele weken daarvoor viel ook gewoon het beeld uit, maar bleef het geluid lopen. Dat is opgehouden, maar dan is het bovenstaand probleem begonnen.


Ik zie dat er nog verschillende andere topics zijn met soortgelijke problemen, maar die zijn telkens té anders en ik wil liever geen foutief topic hijacken.

Kan ik een self-test laten doen? Of kan Telenet dat uitlezen? Of de moeite niet doen en laten omruilen?

 

Titel gewijzigd door Nick (Mod) | Vorige titel: Is mijn digibox aan het falen?

0 Likes
3 reacties
thomasdb
Freshman Veelweter
Berichten: 217
Topicvreter! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

Blokvorming en haperingen geluid met TLN Decoder AD2200

ik had er ook blokvorming op als hij warm begon te staan door tv kijken,  en nu ligt er een ventilatortje op, probleem opgelost hiermee bij mij

Ex-Netweter
 

Blokvorming en haperingen geluid met TLN Decoder AD2200

@Preske 

Je geeft het zelf al aan. Ik zou 'm gaan omruilen.

luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Blokvorming en haperingen geluid met TLN Decoder AD2200

trek de stroom stekker uit na 5 min steek terug

laat rustig opstarten

vervangen hdmi kabel