Beantwoorden
Ex-Netweter

CI+ en Play sportbox

Hallo,

we hebben sinds enige tijd een CI+ module voor digitale televisie. Sinds 2 weken ook eindelijk beeld zonder storingen nadat buiten een probleem is opgelost met kapotte kabels.

Deze week heb ik via MijnTelenet mij CI+ module toegevoegd. Dat ging blijkbaar zonder problemen hoewel hij in eerste instantie geen van de serienummers wou aanvaarden van de module.

Vanochtend dan vol trots mijn play sports box geopend en de eerste bon gevalideerd. Na 3 uur zit ik nog steeds zonder Play Sports.

Wat mij nu opvalt is dat wanneer ik in MijnTelenet ga kijken naar mijn televisie met een kaartje ik volgende zie:

Type
CAM1300
Smartcardnummer
--

Serienummer
173xxxxxxxxx

Het serienummer is ingevuld maar het smartcardnummer niet en ik kan het ook nergens wijzigen of aanvullen? Dit is echt niet meer normaal. Het heeft mij in eerste instantie al 2 weken gekost om het kaartje geactiveerd te krijgen enkele maanden geleden. Telkens was er wel iets dat niet in orde was of dat de vorige medewerker niet correct gedaan had. Hoe moeilijk kan het nu zijn om  de module die aan mijn klantnummer gekoppeld is juist te krijgen in hun systeem.

Ik vermoed dat mijn voetbal voor vandaag er aan is voor de moeite. Of is er een manier om de ontbrekende informatie aan te vullen op de MijnTelenet pagina?

Groeten,
0 Likes
1 reactie
Ex-Netweter

CI+ en Play sportbox

Opgelost. Ondanks de error bij het activeren bleek het wel te werken. Na een kwartiertje is er toegang.

0 Likes