Beantwoorden
Nelleke
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
En we zijn vertrokken! Hi there!

Digicorder : sporadisch geen signaal

Beste Netweters, kunnen jullie mij zeggen wat de levensduur is van een digicorder ? Reeds geruime tijd krijg ik op mijn beeldscherm storingen, blokjes, en dan verschijnt 'geen signaal' controleer ...... Ineens verdwijnt die boodschap en is alles weer normaal, om dan opnieuw storing te krijgen en dezelfde boodschap te tonen. Dit valt niet alle dagen voor. Soms komt het van zichzelf goed, dan weer leg ik alles uit en start alles weer op en is het probleem opgelost (althans voorlopig). Dit is nog steeds mijn allereerste digicorder. Kunnen jullie ook zien hoe oud hij is ? 

 

0 Likes
2 reacties
Sailor_Rik
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Happy New Year! Twee handen vol! Leesbeest! Mooi, mooi!

Digicorder : sporadisch geen signaal

Als je een digicorder huurt kan je deze laten vervangen door een nieuwe indien deze stuk blijkt te zijn.

 

Onlangs soort gelijk probleem gehad. Ik had op veel betalende kanalen last van storing en foute pakketten. Soms waren die er en soms ook niets. Soms hielp het om het kanaal eens te verzetten en dan terug te zetten. 

Toen er een technieker langs kwam voor de 'helemaal mee toernée' Had hij ons signaal uitgelezen en opgemerkt dat één van de tuners van de digicorder stuk was. 

 

De digicorder is vervangen en sindsdien nooit storingen meer gehad op een kanaal! 🙂

 

Als er niks mis is met jullie inkomende signaal dan zal de digicorder zeker en vast de boosdoener zijn. Eens contact opnemen met de telenet klantenservice en een vervanging aanvragen want een digicorder vervangen is laatste wat ze willen doen. Hoe meer huur ze uit een digicorder krijgen hoe beter natuurlijk 🙂

 

 

 

BertXL
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1019
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Digicorder : sporadisch geen signaal


@Sailor_Rik schreef:

 

Als er niks mis is met jullie inkomende signaal dan zal de digicorder zeker en vast de boosdoener zijn. Eens contact opnemen met de telenet klantenservice en een vervanging aanvragen want een digicorder vervangen is laatste wat ze willen doen. Hoe meer huur ze uit een digicorder krijgen hoe beter natuurlijk 🙂

 

 

 


Of met de gehuurde digicorder gewoon naar de Telenet winkel gaan, probleem uitleggen en met een nieuwe terug naar huis gaan...


BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.