Beantwoorden
Guy1717
Experienced Beetjesweter
Berichten: 10
Star Wars Day It's your eighth party! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Herhalende opnames werken niet goed

Hallo,

Ik heb verschillende opnames (dagelijks of wekelijks) van verschillende zenders geprogrammeerd.

VB : als ik vandaag Blokken programmeer als "nieuwe afleveringen" of "alle afleveringen" dan zie ik dat de digicorder enkele willekeurige afleveringen zal opnemen to bv 7 dagen verder en daarna is het gedaan.

Vroeger zag ik altijd nog 10 opnames (voor Blokken) ver, nu zie ik dat aantal dagelijks dalen tot de dag dat het niet meer geprogrammeerd staat  en niet meer opneemt.

Als je kijkt bij geplande opnames zie je dat heel goed.

 

Met alle andere herhalende afleveringen is het ook zo. Wekelijkse opnames zijn eerst goed en dan opeens zie ik dat het de volgende week niet zal opgenomen worden.

Ik heb zo een 10-tal van die herhalende opnames, ik kan dat niet allemaal in de gaten houden van zal het opgenomen worden? of niet? Ik heb dat probleem al zeker een maand

 

Ik heb geen conflicten en gebruik de digicorder al van het begin van zijn bestaan dus vermoed ik dat ik geen fout maak.

 

Heb de dicorder ook al terug gezet naar fabrieksinstellingen met behoud opnames

 

 

Iemand anders dit probleem? 

 

 

Guy

0 Likes
6 reacties
Gianni
Freshman Veelweter
Berichten: 148
De race is begonnen! Safespot Even demarreren... Warming up?

Herhalende opnames werken niet goed

Ik zou eens alle geplande opnames annuleren (alle afleveringen en alle seizoenen) en dan opnieuw programmeren.

0 Likes
Guy1717
Experienced Beetjesweter
Berichten: 10
Star Wars Day It's your eighth party! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Herhalende opnames werken niet goed

Heb ik net geprobeerd, alles weg, heropstarten

 

Ik programmeer Blokken "alle afleveringen",  do 12/11 staat er   vrijdag  13/11  NIET en dan gans volgende week  wel = 6 opnames  - en  23,24 en 25 nov zijn ook niet geprogrammeerd; Er staat bij die dagen een grijze "p"  in plaats van een witte "p"

 

 

Ik word hier gek van Gefrustreerde smiley

0 Likes
Guy1717
Experienced Beetjesweter
Berichten: 10
Star Wars Day It's your eighth party! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Herhalende opnames werken niet goed

Heb Blokken weggewist, een tijdje gewacht en opnieuw geprogrammeerd met Yelo op de Ipad : zelfde probleem

0 Likes
Rony1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your eighth party! It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party!

Herhalende opnames werken niet goed

Hier zelfde probleem met herhalingen van het Journaal op één. Sommige dagen slaat hij gewoon over. 

0 Likes
JosGeel
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Vernieuwde Telenet Webmail? It's your eighth party! Netjes! It's your fifth party!

Herhalende opnames werken niet goed

Ik had een zelfde probleem en in deze community gezet. zie https://community.telenet.be/t5/YeloTV/Herhalende-opnames-grijze-p/m-p/13231

 

Het probleem zou bekend zijn bij telenet, en ze werken eraan. Hopelijk krijgen we ook een bericht.

Jos

0 Likes
habibi56
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Herhalende opnames werken niet goed

Ik heb ook dit probleem ,er is nu een nieuwe serie Laatste schip en deze is steeds eerder afgelopen .

Ik heb hem 20 einde gedaan en nog klopt het niet ,zo mis je steeds een stuk en daar baal ik van.

Je ziet op TV gids dat het lijntje niet klopt ,deze staat niet op de juiste tijd en dan begint de opname al..

 

Kan hier niets tegen gedaan worden ?

 

Mvg

0 Likes