Beantwoorden
Mamimoman
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Netjes! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Hoe met Samsung Smart Control in TV-theek geraken?

Ik heb een nieuwe Samsung tv gekocht met 1 smart control afstandsbediening. Hiermee bedien ik mijn digibox van telenet en mijn home cinema. Echter vind ik niet hoe ik met deze afstandsbediening in de tv theek en opname menu geraak. Als ik de channel knop indruk krijg ik gewoon een lijst van al mijn kanalen, maar ik geraak niet in het home menu. Iemand een idee?

0 Likes
2 reacties
Ex-Netweter
 

Hoe met Samsung Smart Control in TV-theek geraken?

Dit gaat niet lukken.

Wat wel gaat is je TV, Home Cinema en TV-box bedienen met de afstandsbediening van de TV-box.

Dan gaat het enkel maar over de basis van de TV en Home Cinema.

Als je "alles" wil bedienen met één afstandsbediening moet je een universele afstandsbediening kopen zoals een Logitech Harmony.

0 Likes
Mamimoman
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Netjes! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Hoe met Samsung Smart Control in TV-theek geraken?

Dit lukt wel. Ik hebt het al gezien bij andere. Qled tv van samsung heeft de mogelijkheid. Ik kan in elk menu in met mijn samsung tv afstandsbediening met smart control en ik bedien ook mijn digibox en home cinema tegelijktijdig. Als ik met mijn Telenet afstandsbediening naar de tv theek ga en dan terug de samsung afstandsbediening neem dan kan ik ook daar weer alles bedienen. Ik kan ook programmas starten pauzeren spoele  enz. Het enige probleem dat ik heb is dat ik niet vind hoe ik met de samsung afstandsbediening in die home menu van Telenet geraak. Al de rest doe ik er al mee.

0 Likes