Beantwoorden
Ace
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Goed gevonden! It's your fifth party! It's your fourth party! Pageturner!

Ik krijg digibox niet gekoppeld aan digicorder?

Mijn digibox krijg ik niet gekoppeld aan mijn digicorder. De digibox is wel reeds interactief. Huidige opstelling Modem telenet -> powerline in garage / powerline in living met twee uitgangen waarvan één uitgang naar wifi router gaat die ingesteld staat als switch en één uitgang naar digicorder gaat. / powerline boven die rechtstreeks verbonden in met digibox. Alles werkt perfect behalve opnames bekijken op digibox vind ik niet terug. Heb al alles geprobeerd wat ik op internet kan vinden maar nog niets. Zou dit een fout met het IP adress zijn??

 

Alvast bedankt,

0 Likes
6 reacties
BertXL
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1019
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Ik krijg digibox niet gekoppeld aan digicorder?

mijn eerste gevoel zegt: de router houdt ergens iets van de communicatie tussen de beide telenet toestellen tegen.

Heb je al eens geprobeerd om de digicorder rechtstreeks in de powerline te steken en dan te zien of je de opnames kan bekijken?


BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ace
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Goed gevonden! It's your fifth party! It's your fourth party! Pageturner!

Ik krijg digibox niet gekoppeld aan digicorder?

De digicorder zit rechtstreeks in de powerline, en op de digicorder kan ik wel opnames bekijken. De powerline beneden heeft twee uitgangen. Op een ervan zit digicorder en op de andere uitgang de router die ingesteld is als switch. Boven zit digibox rechtstreeks op een andere powerline. Ik heb al geprobeerd van alles uit te trekken en terug in te steken. Hierbij heb ik de router/switch uitgetrokken gelaten. Maar dit gaf geen effect.

0 Likes
BertXL
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1019
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Ik krijg digibox niet gekoppeld aan digicorder?

heb je deze instellingen juist gezet?

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/opnames-delen-tussen-telenet-decoders/

 


BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7763
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Ik krijg digibox niet gekoppeld aan digicorder?

Heb je wel degelijk een 2100 (5723) of 2200 (5744)als digicorder en een digibox latere versie ( de kleine of de versie ervoor met 1 scart uitgang, niet deze met 2 scartuitgangen en een kaartje)?



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Ik krijg digibox niet gekoppeld aan digicorder?

Wat is het IN HOME-IP-adres van beide decoders?

(Huisjestoets - Allerlei - Instellingen - Digibox/digicorder - Technische informatie - IP)


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ace
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Goed gevonden! It's your fifth party! It's your fourth party! Pageturner!

Ik krijg digibox niet gekoppeld aan digicorder?

Het is een dibox AD200 deze met een kaartje en deze is volgens de techniekers te oud. Wel raar dat ik hier niks van terug vind...

0 Likes