Beantwoorden
Blurgunner
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! It's your sixth party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Net Gemist in nieuwe interface

In die allesbehalve overzichtelijke nieuwe interface vind ik nergens de categroei Net Gemist van Eén/Canvas terug. Ik betaal er nochtans voor. Waar vind ik die? 

Tags (1)
0 Likes
7 reacties
Niels
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 860
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Net Gemist in nieuwe interface

Dag Blurgunner,

 

Ze zijn inderdaad niet meer zo gemakkelijk terug te vinden. Volgens mij staan ze onder TV Theek => A la Carte => Zenders => Een/Canvas

 

Zelf heb ik daar geen abonnement op dus ben niet 100% zeker of die ook inbegrepen zijn in Net Gemist maar volgens mij wel (kijk voor de zekerheid of ze voor jou gratis zijn).


  Niels | Ere-Krak
  The burden which is well borne becomes light – Ovidius
    Passend antwoord gekregen? Duid het aan als “oplossing”. Een like mag ook natuurlijk! Disclaimer
0 Likes
Moaner
Professional Veelweter
Berichten: 411
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

Net Gemist in nieuwe interface

De te herbekijken  programma's zijn duidelijk en klaar aangegeven met een cirkel en driehoek.

0 Likes
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 583
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?

Net Gemist in nieuwe interface

In de nieuwe TV-Theek:

  • Net Gemist staat bij: Tv-Theek, À la carte, Zenders, Één/Canvas
  • Ooit Gemist staat bij: Tv-Theek, À la carte, Zenders, Archief

 


@Moaner schreef:

De te herbekijken  programma's zijn duidelijk en klaar aangegeven met een cirkel en driehoek.


Een driehoek met een cirkel wil zeggen dat een programma opvraagbaar is met TerugkijkTV, dus voor klanten met een abonnement op Play of  Play More .

Dit heeft niets te maken met een abonnement op Net Gemist.

 

0 Likes
Moaner
Professional Veelweter
Berichten: 411
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

Net Gemist in nieuwe interface


@Area57 schreef:

In de nieuwe TV-Theek:

  • Net Gemist staat bij: Tv-Theek, À la carte, Zenders, Één/Canvas
  • Ooit Gemist staat bij: Tv-Theek, À la carte, Zenders, Archief

 


@Moaner schreef:

De te herbekijken  programma's zijn duidelijk en klaar aangegeven met een cirkel en driehoek.


Een driehoek met een cirkel wil zeggen dat een programma opvraagbaar is met TerugkijkTV, dus voor klanten met een abonnement op Play of  Play More .

Dit heeft niets te maken met een abonnement op Net Gemist.

 



@Area57 schreef:

In de nieuwe TV-Theek:

  • Net Gemist staat bij: Tv-Theek, À la carte, Zenders, Één/Canvas
  • Ooit Gemist staat bij: Tv-Theek, À la carte, Zenders, Archief

 


@Moaner schreef:

De te herbekijken  programma's zijn duidelijk en klaar aangegeven met een cirkel en driehoek.


Een driehoek met een cirkel wil zeggen dat een programma opvraagbaar is met TerugkijkTV, dus voor klanten met een abonnement op Play of  Play More .

Dit heeft niets te maken met een abonnement op Net Gemist.

 


Terugkijk tv is toch net gemist  of is mijn begrip van nederlands zo slecht,de link net gemist die U aanhaalt wijst ook naar een play abbo , zie geen enkel verschil.

0 Likes
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 583
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?

Net Gemist in nieuwe interface


@Moaner schreef:

Terugkijk tv is toch net gemist  of is mijn begrip van nederlands zo slecht,de link net gemist die U aanhaalt wijst ook naar een play abbo , zie geen enkel verschil.


 

Bovenaan die webpagina staat inderdaad een vermelding van Play of Play More (€10 en €24,95), maar als je verder naar beneden scrollt op die webpagina zal je zien dat VRT Net Gemist (€5,95) een apart abonnement is.

0 Likes
Blurgunner
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! It's your sixth party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Net Gemist in nieuwe interface

Ik heb het niet gevonden en intussen dan maar mijn Net Gemist-abo opgezegd. Als ik er zolang achter moet zoeken, hoeft het voor mij niet. Toch bedankt voor de hulp. 

Pevapu
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 1
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Net Gemist in nieuwe interface

Net gemist dat wou zeggen een klaar overzicht van de programmas van de laatste 7 dagen. Niets daarvan in de een of canvas tab. Ik vind eveneens mijn weg niet. Indien telenet mij evenmin een duidelijk antwoord kan geven zeg ik eveneens op!!!

0 Likes