Beantwoorden
mjoetoe
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Play Sport kijken met een CI+module

Hallo, ik heb Play Sport en nu ook een CI+module gekocht voor mijn tweede TV. Ik heb ongeveer een 1,5 maand hier gebruik kunnen van maken maar nu kan ik deze zenders plots niet meer bekijken. Bij Telenet zeggen ze mij dat ik een 2de maal abonnementsgeld moet betalen voor Play Sport. Dit is toch te gek voor woorden, temeer ik weet dat er vrienden van mij hetzelfde hebben en die op beide toestellen naar Play Sport kunnen kijken. Graag eens duidelijkheid hierover, alsook dit mankement in jullie aanbod en service wegwerken.

 

Thanks.

 

0 Likes
1 reactie
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 583
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?

Play Sport kijken met een CI+module

Je kan geen abonnement delen met CI+ modules, enkel met digiboxen en digicorders:

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/wat-is-tv-met-een-kaartje/

 

Met een extra zenderpakket voor 'TV met een kaartje' kan je...

  • geen films, series of programma's opvragen uit de TV-theek
  • geen Terugkijk TV kijken
  • de extra zenders alleen bekijken op één CI+ module
  • je zenderpakket niet delen met andere CI+ modules, Digiboxen of Digicorders

Als je een extra TV met een kaartje bijneemt, dan krijg je de eerste twee weken toegang tot alle betaalzenders (incl. Play Sports) zonder dat je hier een abonnement op neemt. Na die twee weken vallen die betaalzenders normaal weg, tenzij er iets "fout" loopt. In dat geval kan het zijn dat de zenders langer onterecht beschikbaar blijven.