Beantwoorden
Jeroenm
Freshman Beetjesweter
Berichten: 9
Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Pageturner!

Probleem digicorder Sony TV

Heb een heel vreemd probleem waar ik al de hele dag mee bezig ben.

Digicorder heeft altijd goed gewerkt op mijn nieuwe Sony 4K tv. Vanmorgen heb ik echter liggen prullen aan mijn instellingen van de TV en plots had ik heel slecht beeld via de digicorder. Groene strepen, groene spikkels, niet om aan te zien. Vervolgens alles geprobeerd; HDMI-kabel, coax kabel, TV terug helemaal gereset, digicorder teruggezet naar fabrieksinstellingen en ge-update. Alles zonder succes. 

Vervolgens digicorder op Philips tv aangesloten zonder problemen. Op mijn oude Sony tv werkt het gek genoeg ook niet. Hetzelfde probleem. Nu digicorder van vader aangesloten op nieuwe tv en dit zonder problemen. Digicorder werkt dus wel op Philips tv maar niet op een Sony. Heel vreemd. Iemand enig idee of tips want zit met de handen in het haar. Enige wat ik kan bedenken is voor de 2de keer een nieuwe digicorder aanvragen.

0 Likes
18 reacties
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Probleem digicorder Sony TV

@JeroenmJa echt bizar. Ik ben ook nieuwsgierig aan wat dit zou kunnen liggen.


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Jeroenm
Freshman Beetjesweter
Berichten: 9
Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Pageturner!

Probleem digicorder Sony TV

IMG_0156.JPG

0 Likes
Jeroenm
Freshman Beetjesweter
Berichten: 9
Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Pageturner!

Probleem digicorder Sony TV

Heb de digicorder inmiddels terug. Zoals je kan zien op de foto nog steeds dat beeld. De digicorder van mijn vader was ook ge-update dus daar kan het niet aan liggen. Het enige wat ik nog kan doen is mijn digicorder omruilen en hopen dat het met een andere digicorder opgelost is.

 

EDIT: Toch nog wat zitten klooien met de instellingen van de digicorder. Had em altijd op 1080i staan, dat werkt niet, 720p evenmin MAAR als ik em op 576p of 576i zet heb ik als bij wonder terug normaal beeld. Dat kan de bedoeling niet zijn maar heb tenminste beeld...

0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Probleem digicorder Sony TV

 


@Jeroenm@  schreef:

 

 

EDIT: Toch nog wat zitten klooien met de instellingen van de digicorder. Had em altijd op 1080i staan, dat werkt niet, 720p evenmin MAAR als ik em op 576p of 576i zet heb ik als bij wonder terug normaal beeld. Dat kan de bedoeling niet zijn maar heb tenminste beeld...


Dat kan inderdaad de bedoeling niet zijn. Echt wel raar. De problemen zijn begonnen toen je de hdmi-instelling van je tv veranderde. Hopelijk vind je nog een combinatie van instellingen in je tv en op de digicorder die wel werkt want met 576i kijk je eigenlijk in scart-kwaliteit.

 


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes