Beantwoorden
ArmandoVdb
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Probleem ondergronds distributiepunt op straat

Dag allen,

 

Ik ben niet zeker of ik hier op de juiste plaats ben, laat het mij zeker weten moest dat zo zijn. Wij zitten met een probleem waarmee we bij de klantendienst niet echt geholpen worden en dus niet goed weten wat te doen.

 

Lang verhaal kort maken;

Op 1 december ben ik verhuisd naar een gehuurd nieuwbouw appartement (hier werd alle benodigdheden voor internet van Telenet voorzien). Ik heb op 21 november een afspraak gemaakt voor een technieker die op 5 december zou langskomen. Deze technieker kwam langs maar had een bepaald onderdeel niet mee, hij sprak over een "telenet connector", en boekte een nieuwe afspraak voor ons in op 19 december en verdween terug.

Op 19 december kwam er dan een nieuwe technieker langs die de nodige zaken deed binnen en merkte op dat er geen signaal binnen kwam. Hij ging vervolgens kijken in het grijze bakje op straat(=ondergronds distributiepunt) en merkte op dat er daar ook al geen signaal binnen kwam. Hij zei ons "ik krijg geen signaal binnen op de drop" ( voor zij die het jargon mogelijks spreken ). Deze technieker zei ons dan dat hij een probleem oplosser zou moeten laten komen en dat we hiervoor zouden gebeld worden binnen de 48 uur.  Wij hebben netjes meer dan 48 uur gewacht maar na een week heb ik toch besloten om even de klantendienst te bellen van Telenet.

Hier werd ik niet echt correct geholpen. Er is nu voor mij een nieuwe afspraak met een technieker gemaakt op 10 januari. Het wachten vind ik op zich geen probleem maar deze technieker gaat nu komen, hetzelfde zien als de technieker die op 19 december al kwam, en dan - hopelijk - correct een probleemoplosser laten komen.

 

Nu is mijn vraag of er een mogelijkheid is om meteen de probleemoplosser te laten komen aangezien dit nodig blijkt te zijn. Nu wordt er 2 weken van onze tijd versplit puur omdat er precies geen protocol bestaat voor dit probleem en niemand ons verder wilt helpen. Ik heb zelf al proberen contact op te nemen met Unit-T maar tevergeefs.

 

Alvast bedankt!

15 reacties
ArmandoVdb
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Probleem ondergronds distributiepunt op straat

Bedankt allemaal om nog zo massaal te reageren, ik had de mails niet gezien tot vandaag.

Rechtstreek Wyre contacteren zie ik zeker zitten. Enkel wil ik niet opdraaien voor de kosten... Daarom dat we dit via de "officiële" route willen regelen zijnde via Telenet zelf.

We gaan vandaag ons beklag nogmaals doen bij een Telenet shop, als deze ons weer niet kunnen helpen is dat zeker iets om mogelijks eens te bekijken.

 

Bedankt allemaal!