Beantwoorden
thommy
Freshman Beetjesweter
Twee handen vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Pageturner!

TV met kaartje - blokvorming

Beste vrienden.

Ik heb sinds jaar en dag zo een 'tv met kaartje' gekocht en tot enkele weken geleden zeer tevreden gebruik van gemaakt voor de TV in de keuken.

Echter sinds enkele weken heb ik veel storingen met de weergave, bedoel ik dan 'freeze' beeld en blokvorming....

Dit is met alle posten die ik kan decoderen via het kaartje.

Indien ik het kaarje verwijder en kijk naar TV1 heb ik helemaal geen storingen niet meer.

De klantendienst van Telenet blijft maar zeggen dat ik de coax'en moet vervangen, maar nu is het wel duidelijk dat er geen enkel probleem met de coaxen en te ontvangen signaal.

Verleden week was er iemand van Telenet mijn modem komen vervangen (heeft er niets mee te maken), maar op mijn vraag heeft hij de aansluiting en verbinding van deze tv uitgemeten en er blijkt dus geen enkel probleem i.v.m. slecht signaal of coax.

Ik ben ook zeer verontwaardigd in de persoon die ik aan de lijn gehad heb bij de klantendienst, deze was zeer dwaas en had helemaal geen 'oor' wat ik hem vertelde i.v.m. dat er geen probleem is met een kabel of signaal.

Maar een oplossing heeft hij me niet aangeboden, ik moest maar alle kabel vervangen zei hij!!

Als dit je beloning is na zoveel jaren trouwe Telenet klant....jawadde!

Een mens wordt hierdoor de deur uitgedreven om naar een andere provider over te stappen (wat ik echt overweeg trouwens na dit zeer slecht contact)

Titel gewijzigd door Filip (mod) | Vorige titel: TV met kaartje 

33 reacties
thommy
Freshman Beetjesweter

Nu toch al een hele tijd verder en nog steeds het probleem.

Nieuwe coax kabel, nieuwe muur outlet.

Tweedehands een kaartje aangekocht, activering geen probleem via Telenet.

Zonder kaartje geen probleem met VRT...

Ik begin me nu toch wat zorgen te maken dat het misschien wel aan de TV zelf ligt.

Ik heb de kaartjes wel nog niet getest op de andere grotere TV in de living, kan er moeilijk aan (achter) en zomaar even een 83" plasma van de muur te halen doe je toch maar in uiterst geval.

Gewoon om crazy te worden😤

luc55
Freshman Meesterweter
Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia! Vraagbaakkampioen!

De tv eens testen er is te veel toeval na een 2de kaartje zelfde probleem

thommy
Freshman Beetjesweter

Ik lees nu net ook dat in NL (ziggo)redelijk wat problemen zijn met sony en een CI plus module, problemen die net hetzelfde vertonen als hier bij mij.

Mijn TV is een  KD-43X81J van 2021

Hij heeft alle updates ontvangen, dus daar ligt het niet aan.

Misschien Sony eens contacteren?

luc55
Freshman Meesterweter
Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia! Vraagbaakkampioen!

Is niet de eerste keer dat Sony hier valt

Het is niet meer zoals vroeger en antwoorden is ook geen sterk vak meer van hun

Gelukkig is er nog 1 jaar ondersteuning op alleen zien of ze het nog opgelost krijgen