24750
netweters
|
152322
antwoorden
|
20691
vragen
|
Misschien dat iemand me hier kan helpen. Sinds we begin december streamz en de vaste lijn uit ons Telenet abonnement hebben laten halen hebben we geen terugkijktv meer. De digicorder is interactief. Is rechtstreeks verbonden met de pas nieuwe modem. Ook Netflix werkt niet meer via digicorder. Alles is al meerdere malen gereset geweest
mvg
Christel
Titel gewijzigd door Sandy (mod) | Vorige titel: Terugkijk tv
Daarvoor zul je toch telenet voor moeten contacteren. Das eerst al dienst facturatie/administratie moeten zijn, met de juiste verrekening en aanpassen correctie abbo en ook nog is de juiste diensten voor je openzetten
Niet vergeten, dat bij overschakelen naar ander abbo/opties je factuur er wel wat anders kan uitzien vanwege verrekeningen met het oude en het nieuwe.
_______________________
If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.
Bij Telenet staat alles juist volgens hun. Kan het enkel niet zien in de app. Die heeft de foute informatie
De terug kijk tv werkt op de telefoon wel of niet kan je eens zien