Beantwoorden
danvos
Experienced Weetjesweter
Berichten: 17
Say what?! Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Uitdoven van de digibox AD200/DigicorderAD2000

Als ik het goed begrepen heb worden deze toestellen uitgerangeerd omwille van "niet meer compatibel met allerlei diensten en functies". (Of is het eerder niet meer ondersteund met het in de jaren gekomen versleutelingssysteem Nagravision).

Interesseert me verder eigenlijk niet. Ik wil enkel en alleen TV kunnen kijken, voor alle andere functies heb ik een nog niet buiten werking gestelde AD2100. En zolang Telenet mijn digibox niet desactiveert op 31/03/2020, zou deze uitsluitend verder kunnen werken voor digitaal TV kijken.

Wat ik nog grover vind is dat ik deze gekochte box "gratis" kan omruilen om dan vanaf 01/08/2020 te huren. Staat zo vermeld in de ontvangen omzendbrief van 03/02/2020. Wat er NIET in staat is dat je ook een nieuwe digibox  (AD220) kunt kopen, en nu komt het, met een armzalige korting van 15 €. Je betaalt hiervoor dus 84 €. Heb mijn oude box kunnen kopen tijdens TELENET SOLDEN voor 79 € in 2010.

Waarom nu niet een éénmalige betaling van 50 €, dan zou je pas kunnen spreken van een commerciële geste voor al de trouwe klanten die Telenet hebben helpen groot maken.

Zou de commerciële directeur van Telenet deze denkpiste kunnen volgen ?🤔

 

0 Likes
4 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7763
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Uitdoven van de digibox AD200/DigicorderAD2000


@danvos  schreef:

 

Wat er NIET in staat is dat je ook een nieuwe digibox  (AD220) kunt kopen, en nu komt het, met een armzalige korting van 15 €. Je betaalt hiervoor dus 84 €. Heb mijn oude box kunnen kopen tijdens TELENET SOLDEN voor 79 € in 2010.

Waarom nu niet een éénmalige betaling van 50 €, dan zou je pas kunnen spreken van een commerciële geste voor al de trouwe klanten die Telenet hebben helpen groot maken.

Zou de commerciële directeur van Telenet deze denkpiste kunnen volgen ?🤔

 


Dat valt eigenlijk nog mee amper 5€ meer dan in 2010. In 10 jaar tijd is alles veel meer opgeslagen. 79€ en nu 84€ als je er terug 10 jaar mee kunt doen valt dat nog mee aan iets meer dan 8€ per jaar. Kop op, er zijn ergere dingen in het leven.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
danvos
Experienced Weetjesweter
Berichten: 17
Say what?! Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Uitdoven van de digibox AD200/DigicorderAD2000

Uw rekening klopt uiteraard, maar ik erger me eraan dat wij altijd het gelag moeten betalen. Och god wat is 8 € per jaar, zo weinig toch  ! Wel waarom kan Telenet daar dan niet voor opdraaien.🤔

 

0 Likes
Ex-Netweter
 

Uitdoven van de digibox AD200/DigicorderAD2000

Je kan dat ook anders bekijken.

Telenet garandeert dat een aangekochte digibox/digicorder minimum 5 jaar ondersteund word.

Als die langer dan 5 jaar meegaat is dat al pure winst voor jou ...

De toestellen die nu EOL zijn, werden 7-13 jaar geleden op de markt gebracht, die gaan dus al veel langer dan 5 jaar mee 😊.

 

Waar klagen we over 😏

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7763
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Uitdoven van de digibox AD200/DigicorderAD2000

@danvos  Omdat gratis nu eenmaal niet bestaat. Alles heeft zijn prijs en er is altijd iemand die ervoor betaalt. Helaas maar het is zo.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes