Beantwoorden
Ganshorenois
Experienced Weetjesweter
Berichten: 28
Twee handen vol! Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi!

Zender FRANCE 2 HD verdwenen... en teruggevonden !

Is de zender FRANCE 2 HD verdwenen ? Ik kan deze niet meer ontvangen. Wel het normaal signaal op SD. Spijtig, kijk veel documentaties 's avonds. Een HD zender minder!!

Update 20:10 uur: ik heb hem weer gevonden (!!) : de SD zender is omgeschakeld tot HD, dus probleem opgelost !

0 Likes
5 reacties
apestaart
Experienced Veelweter
Berichten: 250
Nieuwe TV-theek? Even demarreren... Warming up? BINGO!

Zender FRANCE 2 HD verdwenen... en teruggevonden !


@Ganshorenois schreef:

Is de zender FRANCE 2 HD verdwenen ? Ik kan deze niet meer ontvangen. Wel het normaal signaal op SD. Spijtig, kijk veel documentaties 's avonds. Een HD zender minder!!

Update 20:10 uur: ik heb hem weer gevonden (!!) : de SD zender is omgeschakeld tot HD, dus probleem opgelost !


Inderdaad, France 2 is voortaan in HD te ontvangen en dat in heel het uitzendgebied van Telenet, tot nog was enkel in bepaalde Brusselse gemeenten die zender in HD te ontvangen.

0 Likes
degryse
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your seventh party! It's your sixth party! De kop is eraf! It's your first party!

Zender FRANCE 2 HD verdwenen... en teruggevonden !

Digitext op A2  wer.kt niet meer.

Klank lager dan op andere zenders ,Why ???

0 Likes
Ganshorenois
Experienced Weetjesweter
Berichten: 28
Twee handen vol! Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi!

Zender FRANCE 2 HD verdwenen... en teruggevonden !

Wel, ik kan maar toevoegen dat bij mij juist het tegendeel gebeurd is : eerst kon ik France 2 HD en SD ontvangen; SD met digitext en HD zonder digitext. Nu is de HD kanaal in plaats van de SD kanaal getreden gelulkig MET digitext erbij. Ik denk dat dit afhankelijk is van de regio waar ge wat op welke manier kan ontvangen... en kijk goed na of de Internetconnectie verbonden is, digitext loopt deels ook direct over internet :-}

0 Likes
master-magic01
Freshman Veelweter
Berichten: 269
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Warming up?

Zender FRANCE 2 HD verdwenen... en teruggevonden !

Hier komt er op dat digitext niet bschikbaar is.

 

en dat het geluid stiller is is omdat de bron van dat geluid ac3+ is en is stiller geluid dan normaal voor tv zenders.

0 Likes
natte
Experienced Weetjesweter
Berichten: 62
Goed bezig! On a roll... Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Zender FRANCE 2 HD verdwenen... en teruggevonden !

grote mijnheer master magic veel erspect voor. opgepast voor apestaart mannen breekt op alle forums iedereen af


@master-magic01 schreef:

Hier komt er op dat digitext niet bschikbaar is.

 

en dat het geluid stiller is is omdat de bron van dat geluid ac3+ is en is stiller geluid dan normaal voor tv zenders.



@master-magic01 schreef:

Hier komt er op dat digitext niet bschikbaar is.

 

en dat het geluid stiller is is omdat de bron van dat geluid ac3+ is en is stiller geluid dan normaal voor tv zenders.




0 Likes