24770
netweters
|
152559
antwoorden
|
20720
vragen
|
Ik was net in een Telenet punt met de bedoeling mijn enige digicorder in te leveren en een CI+ kaart aan te kopen. Ik zie de voordelen niet van zo een digicorder, ik gebruik het te weinig. Ik dacht, dan spaar ik me die maandelijkse huur van dat bakje ook uit. Ik heb momenteel een Whoppa abonnement.
Blijkbaar, zo vertelde ze mij aan de balie, als ik dit wil, zou mijn maandelijkse prijs OMHOOG gaan, omdat de pakket prijs vervalt van een Whoppa als ik mijn enige digicorder inlever?
Op mijn factuur staat echter wel de huur van mijn digicorder (8,85 euro) appart vermeld. Dat heeft niks met het combinatievoordeel te maken lijkt me, als ik mijn factuur bekijk!
Dus ik ben maar weer naar huis gereden met dat lelijk grijze ding onder de arm. Wie kan me helpen? Dit is toch een totaal kromme gedachtengang. Je levert materiaal in dat je huurt, wil besparen op electriciteit. En als beloning van Telenet, gaat je maandelijks abonnement de hoogte in???
Opgelost! Ga naar oplossing.
Onzin, Met een Telenet CI+ module i.p.v. een gehuurde/gekochte HD-digibox/digicorder kan je ook een Whop- of Whoppa pakket hebben.
Waar je wel moet op letten is het volgende:
De voorwaarde voor Whop of Whoppa is internet, vaste telefonie en DTV. Maakt niet uit of je een huur of koop digibox of corder hebt. Maar ik heb wel gezien dat er iets in de registratie is veranderd.
Er moet een aparte DTV lijn aangemaakt worden voor CI+ module. Tot zover is dit zoals het altijd was. Maar nu moet er aangeduid worden of het in een pack zit of niet. En vermits je geen 2 DTV in een pack kunt steken is de oplossing om naar de klantendienst te bellen en uw huidige dtv lijn op te zeggen zodat je uw digicorder moet binnenbrengen. Ze gaan u wel proberen te overtuigen om dit niet te doen. Maar vraag ineens om een dtv lijn erbij te voegen en dit in het pack te steken. En dan kan je uw CI+ ophalen in het Center.
Normaal gezien kan het Center ook bellen als ze goedgezind zijn.
Klopt!
reeds enkele jaren gebruiken wij een ci tv kaartje op samsung TV.
Wat is de reden voor wisselende en dikwijls lange opstarttijden.
Tweede storing soms melding gecodeerd signaal bv voor VTM of ander voorzien kanaal
@igvfer schreef:De voorwaarde voor Whop of Whoppa is internet, vaste telefonie en DTV. Maakt niet uit of je een huur of koop digibox of corder hebt. Maar ik heb wel gezien dat er iets in de registratie is veranderd.
Er moet een aparte DTV lijn aangemaakt worden voor CI+ module. Tot zover is dit zoals het altijd was. Maar nu moet er aangeduid worden of het in een pack zit of niet. En vermits je geen 2 DTV in een pack kunt steken is de oplossing om naar de klantendienst te bellen en uw huidige dtv lijn op te zeggen zodat je uw digicorder moet binnenbrengen. Ze gaan u wel proberen te overtuigen om dit niet te doen. Maar vraag ineens om een dtv lijn erbij te voegen en dit in het pack te steken. En dan kan je uw CI+ ophalen in het Center.
Normaal gezien kan het Center ook bellen als ze goedgezind zijn.
@leonvreys schreef:reeds enkele jaren gebruiken wij een ci tv kaartje op samsung TV.
Wat is de reden voor wisselende en dikwijls lange opstarttijden.
Tweede storing soms melding gecodeerd signaal bv voor VTM of ander voorzien kanaal
Ik raad je aan om eens bij de fabrikant na te vragen over de trage opstarttijden van jouw smarttv:
Samsung Service- en Informatielijn
Telefoon: 02 201 2418 (lokaal tarief).
Openingstijden:
Maandag - vrijdag: 8:00 - 21:00 uur
Zaterdag: 10:00 - 16:00 uur