Beantwoorden
Ex-Netweter

email lezen op tv

Op de digibox kan men via  menu  "allerlei - mijn apps - webmail" kan men een nieuw profiel aanmaken voor het lezen van de e-mails.

Nu zijn alle alfabetische letters in drukletters, aangezien mijn wachtwoord alleen kleine letters heeft kan ik geen nieuw profiel aanmaken.

vraag: hoe een paswoord ingeven met kleine letters en eventueel drukletters?

Groeten,

Pierre Vrijens

0 Likes
3 reacties
MarcVIM
Professional Meerweter
Nieuwe TV-theek? BINGO! Warming up? De volle 100!

email lezen op tv

Voor de kleine letters gebruik je die op je afstandsbediening (door meerdere keren op de cijfertoets te drukken waar de letter bij staat). Voor de grote idem maar nog meer op de cijfertoets drukken tot die verschijnt OF gebruik je die op het scherm en kies met OK.

0 Likes
Ex-Netweter

email lezen op tv

Bedankt MarcVIM, het werkt maar natuurlijk alleen als interactieve werkt en daar zijn nu de problemen.

Ik kan het e-mail adres en wachtwoord intypen, vrijdagavond kon ik voor de eerste maal weer e-mails lezen op TV en zaterdagmorgen was het IP adres 10.x.x.x. verdwenen en interactieve natuurlijk ook.

0 Likes
BertXL
Professional Bijna Allesweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

email lezen op tv

Misschien moet je eens zien of je een extern toetsenbord via USB kan aansluiten op je TV. Bij mijn smart TV  werkt dit en het typen gaat veel beter dan met mijn afstandsbediening.  

Zowel een toetsenbord met kabel als remote lukte.

BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes