Beantwoorden
Ex-Netweter

is het normaal dat ik kan de geluid niet aanpassen

Is het normaal dat ik kan de geluid niet aanpassen met de afstandbediening van mijn Digicorder.

De digicorder is met een HMI kabel verbonden aan de TV

Ik heb gezien boodschappen van 2010, dat er was een limitatie, maar zou denken dat het opgelost zou zijn bij nu...

0 Likes
4 reacties
Moaner
Professional Veelweter
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

Dit is niet normaal als je niets hebt veranderd in de settings zou je normaal digicorder afstandsbediening en tv afstandstandsbendiening,beide dus geluid moeten kunnen aanpassen.

0 Likes
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?

Wat gebeurt er als je CEC inschakelt bij jouw tv en bij de HD-Digicorder ?

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/wat-is-cec/

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Topic held(in)! Een echt antwoordkanon jij!

Even checken aub. Heb je nog een digicorder met achteraan 2 scart aansluitingen en nog een rood kaartje voorin? Dan heb je er nog eentje van het type 2000 en geen 2100 ofzo. Als je die huurt als de bliksem gaan inruilen in een center voor de recentere versie.
Met dit eerst type HD corder kan je inderdaad het geluid niet regelen  als die via HDMI is aangesloten.

Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
apestaart
Experienced Veelweter
Nieuwe TV-theek? Even demarreren... BINGO! Warming up?

@igvfer schreef:

Even checken aub. Heb je nog een digicorder met achteraan 2 scart aansluitingen en nog een rood kaartje voorin? Dan heb je er nog eentje van het type 2000 en geen 2100 ofzo. Als je die huurt als de bliksem gaan inruilen in een center voor de recentere versie.
Met dit eerst type HD corder kan je inderdaad het geluid niet regelen  als die via HDMI is aangesloten.

Wel rekening mee houden dat hij zijn opnames onherroepelijk kwijt zal zijn.

0 Likes