Beantwoorden
Patsi
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
It's your eighth party! Leesclubje starten? It's your fifth party! Pionier

online bestellen

Hoe kan ik online een kaartje bestellen om digitaal te kunnen kijken op een tweede tv-toestel. Ik kan er niets van terugvinden op de site van Telenet...

Dankuwel!

 

0 Likes
7 reacties
master-magic01
Freshman Veelweter
Berichten: 269
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Warming up?
0 Likes
Patsi
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
It's your eighth party! Leesclubje starten? It's your fifth party! Pionier

online bestellen

Sorry, maar ik vind hier niets terug hoe ik kan bestellen. Wel of mijn TV-toestel geschikt is of niet...

 

0 Likes
master-magic01
Freshman Veelweter
Berichten: 269
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Warming up?

online bestellen

Na controle of je merk en type erbij staan krijg je dan geen optie om te bestellen????

anders naar een telenet shop gaan en ene kopen en laten activeren daar.

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7779
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

online bestellen

Je kan dit niet online bestellen. Gewoon gaan afhalen in een Center dan krijg je dit mee, wordt dit geactiveerd en komt dat op je volgende rekening van Telenet gezet.

Bij sommige verkooppunten kan je deze ook aankopen maar die doen dan meestazl niet de moeite om te activeren en dan moet je toch de klantendienst bellen.

Ondertussen kom je nog eens onder de mensen, heb je nog wat fysieke beweging. Verlegen smiley

Je mag er voor 99% van uit gaan dat alle grote merken dit ondersteunen in hun TV's van de laatste 2 jaar.

Het is nog wel op te passen voor die duistere Carrefour, Lidl, Aldi en wat nog merken.

Maar voor amper 69€ kan je toch enig risico nemen, verkoop het dan desnoods door aan een nonkel, tante, opa of oma.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
BertXL
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1019
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

online bestellen


@igvfer schreef:

 

Maar voor amper 69€ kan je toch enig risico nemen, verkoop het dan desnoods door aan een nonkel, tante, opa of oma.


Je mag het binnen de 14 dagen ook gewoon terugbrengen volgens de Telenet website:

https://www2.telenet.be/content/www-telenet-be/nl/klantenservice/ci-module-terugbrengen-indien-tv-to...

 


BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7779
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

online bestellen

"Kocht je jouw CI+ module online of telefonisch, maar wil je hem later toch terugbrengen? Dan kun je dat tot 14 dagen na de aankoop doen."

 

 

Dus niet als je het in een winkelpunt koopt. Er wordt verondersteld dat je dan wel degelijk gecheckt hebt of  jouw toestel geschikt is.

Dus TV met digitale cable tuner met CI+, let op het plus teken.

Sommige online shops verkopen TV toestellen die een analoge kabeltuner hebben en een sateliettuner of een cable tuner voor CI, of een dvbt tuner en dat is niet hetzelfde.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Regis
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

online bestellen

Er is nog steeds geen echt antwoord op de vraag...

 

De enige manier die ik gevonden heb om de CI module toe te voegen aan het mandje is via deze URL:

https://shop.telenet.be/shop/nl/index/actions/channel/1/code/idtv_card_hw_010

 

Als ik dan probeer de bestelling te voltooien krijg ik deze melding ...

 

Je hebt een bestelling geplaatst zonder kabelabonnement. Om een Tv met een kaartje (CI+ module) te bestellen, heb je ook een kabelabonnement nodig.

 

Ik heb echter wel al een kabel abonnement...

Ik heb het gevoel Telenet je dit niet wil verkopen online...

0 Likes