Beantwoorden
ThijsB
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your sixth party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

opnames verdwijnen

Hallo,

 

gisteren een film opgenomen op de digicorder, vandaag stukje bekeken maar nog niet volledig. Nu wil ik verder kijken en mijn opname is verdwenen. Welke instelling heb ik verkeerd staan?

0 Likes
4 reacties
Niels
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 860
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

opnames verdwijnen

Is je schijf vol?

 

Zo ja kan het zijn dat als je Automatisch Wissen aan hebt staan, de Digicorder zelf beslist wat hij verwijdert om nieuwe opnames mogelijk te maken. Als je automatisch wissen niet hebt aanstaan, zou er normaal gezien niets mogen verdwijnen.

 

Een andere mogelijkheid is dat als je twee digicorders hebt waarbij de opnames gedeeld worden een andere persoon deze opname misschien verwijderd heeft.


  Niels | Ere-Krak
  The burden which is well borne becomes light – Ovidius
    Passend antwoord gekregen? Duid het aan als “oplossing”. Een like mag ook natuurlijk! Disclaimer
0 Likes
ThijsB
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your sixth party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

opnames verdwijnen

Werkt de digicorder niet met een first in first out systeem? Mijn digicorder is inderdaad vol.  Die automatisch wissen functie staat telkens je een opname plant zeker? Kun je die in het algemeen uitschakelen?

0 Likes
MarcVIM
Professional Meerweter
Berichten: 179
Nieuwe TV-theek? Warming up? BINGO! De volle 100!

opnames verdwijnen

Bij de instellingen. Daar bij 'Opnames'.

0 Likes
Niels
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 860
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

opnames verdwijnen

Normaal moet dat inderdaad FIFO zijn.

 

Dat kan in je menu op de digibox/corder:

Allerlei => Instellingen => Opnames => Schijfbeheer en dat moet je zetten naar manueel ipv automatisch.


  Niels | Ere-Krak
  The burden which is well borne becomes light – Ovidius
    Passend antwoord gekregen? Duid het aan als “oplossing”. Een like mag ook natuurlijk! Disclaimer
0 Likes