Beantwoorden
waterrat
Professional Weetjesweter
Berichten: 32
Warming up? De vlam zit erin. Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-)

problemen met interactiviteit.

als ik op de toets met het huisje klik,om naar het menu te gaan met opnames,tv-theek,enz.

dan gebeurd er niets.ik kan wel gewoon tv-kijken en zappen van zender naar zender.

maar ik kan niet meer in het menu geraken voor naar mijn opnames te gaan,tv-theek,enz.

op de kabelmodem branden 2 lichtjes blauw.

 

 

0 Likes
5 reacties
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 583
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?

problemen met interactiviteit.

Probeer het volgende eens: Houd de Back- en de OK-knop op het voorpaneel van de HD-decoder  samen ingedrukt voor maximum 2 seconden. Wacht hierna 7 minuten en kijk of het weer werkt.

0 Likes
waterrat
Professional Weetjesweter
Berichten: 32
Warming up? De vlam zit erin. Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-)

problemen met interactiviteit.

het is niet opgelost.

ik heb ook al eens alles zonder stroom gezet,daarna eerst de modem terug aangelegd,en daarna de decorder als laatste terug aangelegd.ook dat hielp niet.

 

het probleem is begonnen,toen ik een dvd-recorder wilde aansluiten.daarbij had ik alles zonder stroom gezet.en daarna modem als decorder tegelijk weer aangezet,en op de decorder meteen naar het menu proberen te gaan(uit onwetenheid dat je even moet wachten om de decorder te bedienen).

 

op de kabelmodem branden 2 blauwe lichtjes.

0 Likes
benny12
Experienced Meerweter
Berichten: 200
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Warming up?

problemen met interactiviteit.

bij mij ook 2 blauw lichtjes hoe of wat wat betekent dat

0 Likes
benny12
Experienced Meerweter
Berichten: 200
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Warming up?

problemen met interactiviteit.

maar nu is het gedaan dus happy

0 Likes
ludeckebaeten
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

problemen met interactiviteit.

Ook ik had regelmatig problemen met de interactiviteit van telenet. Zo lang aan het sukkelen geweest met mijn drie devolo powerline adapters (TV op eerste en tweede verdiep, telenet modem + splitter in de kelder) Oa. vervangen door sneller type 500 mbits/sec en steeds weer opnieuw:" geen gegevens" tussen modem maar ook tussen de corders (digibox en digicorder) onderling.. De modem heb ik op aanraden van de helpdesk ook eens vervangen.

Op een bepaald moment was ik dit zo beu dat ik de powerlines dan maar wou vervangen door een UTP kabel. Daarvoor heb ik een switch aangekocht en wonder boven wonder: sindsdien werkt mijn interactiviteit feilloos en heb ik de UTP kabel niet moeten installeren....De devolo's van 250 Mbits/s terug in gebruik genomen..... Leve het eigen initiatief.... Helpdesk ????????????

0 Likes