Beantwoorden
Franka49704
Professional Weetjesweter
Berichten: 45
De vlam zit erin. Complimentendag On a roll... Tien op tien!

vervelend bestellngen

Hallo allemaal,

Ik heb PlayMore waar ik zeer tevreden van ben maar wanneer ik een bestelling later verder wil kijken, nam ik vroeger steeds de korste weg nl via TVTheek-PlayMore-Bestellingen. Daar bleven vroeger steeds de bestellingen van de laatste 24 hr in bewaard en was dus snel toegankelijk. Sinds enige tijd bewaren ze elke bestelling waardoor het soms enkele minuten duurt om deze map met bestellingen te openen vooral omdat ik nogal veel films bekijk en mijn bestellingen talrijk zijn. Zou er een reden zijn waarom men naar dit systeem van bijhouden van bestellingen is overgestapt. Het stoort mij wel. Voor de rest niks dan lof over internet en voor de mensen die slechte internetverbindingen hebben, zou ik willen aanraden om Powerlines te gebruiken. Voor +- 45 € heb je een paar ethernet powerlines die hun geld zeker waard zijn!

Tot ziens! 

 

Tags (1)
0 Likes
3 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7768
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

vervelend bestellngen

Ik denk dat ze dit doen omdat de klanten zouden zien wanneer ze wat hebben besteld. Want er zijn dikwijls mensen die discussiëren dat ze het niet hebben besteld. Maar uiteindelijk is het de man, de kinderen ofzo die buiten medweten van moeder hebben besteld.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Petito
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 869
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

vervelend bestellngen

Film bij je favorieten zetten.

 

  Petito | Ere-Krak
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Franka49704
Professional Weetjesweter
Berichten: 45
De vlam zit erin. Complimentendag On a roll... Tien op tien!

vervelend bestellngen

Bedankt voor je antwoord,

 

Inderdaad, dat is een mogelijkheid want dan kan ik ze ook na het bekijken weer verwijderen als favoriet en zo mijn lijst beknopt houden.

 

Thanks!

 

 

0 Likes