Beantwoorden
Dendjo
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Jij bent af! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party!

Aansluiten domotica op telenet modem

Werkt domotica http://www.coco-technology.com/shop/be/producten-1/ics-1001/ aangesloten op en met de WIRELESS MODEM 3.0 (DOCSIS). Naar verluidt zou bv. een personal cloud niet werken.

0 Likes
2 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Aansluiten domotica op telenet modem

Ik zou begot niet weten waarom het niet zou werken. Enkel een kwestie van instellen denk ik. Eerst proberen en zien tegen welke problemen je aan loopt. Bij ijn wten werken alle cloud diensten zoals Icloud e.d. wel tenzij dat die mannen echt speciale dingen willen.

Voor zover ik zie in de handleiding werkt dit via de server van het bedrijf dat die dingen verkoopt. Er is maar een gevaar: als die server gekraakt wordt ligt alles te grabbel.

Eventueel zal je wel een bepaalde poort moeten openstellen op je router aar dat mag geen probleem zijn.

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Dendjo
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Jij bent af! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party!

Aansluiten domotica op telenet modem

Dit toestel kost 149 €, vandaar toch enige zekerheid omtrent het feit of het zou werken aangesloten op de modem van Telenet. Op divers forums is immers telezen dat een personal cloaud aangesloten op de modem niet werkt. Dus even opletten met andere toestellen ook, dacht ik dan. Misschein moet inderdaad de poort open gezet worden: hoe kan ik dat doen?

0 Likes