Beantwoorden
Silke
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your seventh party! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party! De kop is eraf!

Basic internet toevoegen

Sinds kort kijken wij Netflix. Maar met ons basic internet vn 100GB komen wij helaas vr de helft van de maand toe.

Nu kan je extra volume toevoegen. Wanneer ik bvb 150GB toevoeg kan je zien dat prijs per maand 30€ is. Is dit het totaal bedrag van je basic internet of is die 30€ iets wat er extra bijkomt op je rekening?!
Wanneer je dit activeert, isdit dan van toepassing elke maand?!
0 Likes
5 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7786
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Basic internet toevoegen

 


@Silke schreef:
Sinds kort kijken wij Netflix. Maar met ons basic internet vn 100GB komen wij helaas vr de helft van de maand toe.

Nu kan je extra volume toevoegen. Wanneer ik bvb 150GB toevoeg kan je zien dat prijs per maand 30€ is. Is dit het totaal bedrag van je basic internet of is die 30€ iets wat er extra bijkomt op je rekening?!
Wanneer je dit activeert, isdit dan van toepassing elke maand?!


30€ is de prijs die er bij komt bovenop je Basic Internet.

Ik vermoed dat je nu -+ 52 euro betaald voor hetgeen je nu hebt nl. Basicnet + huur digicorder + kabel en daarboven nog 25 euro volume uitbreiding.= +- 77 euro. Als je dit niet uitschakelt is dit elke maand.

Zou je dan niet beter naar Whoppa overstappen? Betaal je 75.94€ en heb je vrije download. Bovendien kan je dan je Triiing app gebruiken op je smartphone.

Als netflix je verveelt kan je nog altijd terug. Aanpassen abonnement kost je niks en is op te lossen met een simpel telefoontje;

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Silke
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your seventh party! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party! De kop is eraf!

Basic internet toevoegen

Nu betalen we inderdaad zo'n goeie €51 (huur digicorder, internet en digitale tv).

Wat is het verschil tussen de Whoppa en de Internet Fiber 200?

0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Basic internet toevoegen

Internet fiber 200/12 kost 70,79 euro alleen internet.

Whoppa 200/12 kost 75.98 incl 3 pack. Internet - HDtv - kabel abonement incl digicorder incl en free phone Europ telefonie.

 https://www2.telenet.be/nl/andere-producten/internet/internet-160/

https://www2.telenet.be/nl/alles-in-een/whoppa/

0 Likes
Silke
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your seventh party! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party! De kop is eraf!

Basic internet toevoegen

en kan ik dit via de site veranderen? en word dit dan onmiddellijk actief?

0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Basic internet toevoegen

Log in

Mijn  Telenet

Mijn Internet

ABONNEMENT

Weizigen

 

Duurt niet lang

0 Likes