Beantwoorden
Bartman
Experienced Beetjesweter
Berichten: 7
Jij bent af! Netjes! Mooi, mooi! It's your fifth party!

ERR000 - Foutboodscap

Ik krijg sinds vandaag onderstaande foutboodschap op verschillende websites. Als ik extern naar mijn 'thuis' wil surfen (ik heb een server staan) dan kan dat niet op alle poorten (niet alle sites/services).


Wat is het en waarom blijft het komen? Ik weet dat ik 90% van mijn data heb gebruikt, maar dat is toch geen reden om dit te verhinderen?

 

EDIT: heb via heel veel omweg (ik ben niet thuis) een virtual machine gestart thuis, en met die op internet gegaan. En dan krijg ik een herinnering in mijn browser van mijn verbruikt. Daar op 'akkoord' of zo drukken en dan is het overal weg.

Misschien iets voor de technische dienst v telenet dat ze dit aanpassen dat je dit ook remotely kan?

 

Bedankt

 

ERR000

0 Likes
1 reactie
Sebas
Experienced Veelweter
Berichten: 298
WOW! Lees je nog iets anders? ;-) It's your ninth party! Even demarreren...

ERR000 - Foutboodscap

Hey @Bartman, bedankt voor de toevoeging in de bericht. Het is inderdaad momenteel niet mogelijk deze melding vanaf een andere locatie te sluiten. We geven je feedback alvast verder door aan onze collega's zodat zij dit verder kunnen nakijken. 

 

TIP: Indien een antwoord je geholpen heeft, vergeet dan niet om dit als oplossing te accepteren. Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan sneller geholpen in de toekomst.

0 Likes