24794
netweters
|
152728
antwoorden
|
20733
vragen
|
Sinds zondag 15 oktober om 13:08 kreeg ik geen verbinding met mijn wifi en ook lan, mijn vaste lijn telefoon werkt ook niet en via mijn digicorder heb ik al mijn kanalen maar geen tv-theek. Eerst dacht ik dat er meschien werkzaamheden waren maar was het ook niet het geval. Wat ik deed is het stekker vqn de modem uitgetrokken 1 minut gewacht weer aangesloten en niets is veranderd dan weer voor een 30 minut stekker der uit ook weer niets. Gisteren via twitter personlijk bericht gestuurd naar telenet met mijn gegevens ze hebben na gechekt en mij een bericht gestuurd dat mij router offline stond. Nu de vraag is ligt het aan mijn router en moet er een technieker langs komen en op wiens kosten is het telenet of ik??? Heeft er iemand enig ervaring over dit incident???
Opgelost! Ga naar oplossing.
Indien de fout bij telenet ligt is het gratis, anders is het betalend.
Aangezien je geen internet hebt via utp, en ook je vaste lijn niet werkt zou ik denken dat het aan je modem ligt.
Maar ze kunnen bij de klantendienst perfect zien als of je modem werkt of niet.
Het kan dan zijn dat ze je doorverwijzen naar een telenetcenter om je modem om te ruilen. Als er een technicus komt en die stelt vast dat je modem stuk is, zal deze afspraak gratis zijn.
Ze zeiden dat je router offline stond. Bedoelde ze dan jouw modem denk je of heb je een eigen router?
PS Op de klantendienst via 015 66 66 66 zal het op dit momen niet al te druk zijn denk ik
Het is een router van telenet zelf en niet van mij
Heb ze gebeld, een vriedelijk persoon aan de lijn gehad. Ze hebben het via hun middelen na gechekt en het ligt degelijk aan de router zelf. Woensdag middag komt er al een technieker langs om het te oplossen. Ik dank jullie van harte voor de feedback. 😍👍❤