Beantwoorden
Biker13
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Vernieuwde Telenet Webmail? It's your seventh party! It's your sixth party! En we zijn vertrokken!

Hoe terug online na upgrade windows 10

Na upgrade naar windows 10 kan ik geen verbinding met internet maken. klantendienst stelt voor om gewoon terug naar 8.1 te gaan . Is er geen andere oplossing?

0 Likes
3 reacties
BertXL
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1019
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Hoe terug online na upgrade windows 10

ik heb windows 10 van scratch geinstalleerd en mijn verbinding met internet werkte direct, zonder dat ik zelf er iets voor moest doen.

Het zou me verbazen moest het met Windows 10 niet mogelijk zijn om verbinding te maken met internet. Mogelijk is het beter om support te zoeken bij Microsoft dan bij Telenet...


BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7779
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Hoe terug online na upgrade windows 10

Vermoedelijk zal je verbinding p een publieke verbinding staan en dan heb je problemen. Of staan je WiFi uit. Knopje op de laptop FN+F8 of iets dergelijks. Is het met een stick in een vaste computer Software upgraden misschien.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Gianni
Freshman Veelweter
Berichten: 148
De race is begonnen! Safespot Even demarreren... Warming up?

Hoe terug online na upgrade windows 10

wat igvfer zegt, OF

het stuurprogramma van je netwerkkaart werd overschreven door Microsoft.

 

Ga naar de site van de fabrikant van jouw laptop en download daar de driver/stuurprogramma voor de draadloze netwerkkaart. Dit zal je uiteraard via een andere laptop moeten doen en dit op USB stick zetten.

 

Vervolgens ga je in het netwerkcentrum naar de eigenschappen van je netwerkkaart en  kies je in het tabblad "stuurprogramma" (of drivers in 't Engels) voor "stuurprogramma bijwerken". Kies dan de bestanden die je van de fabrikant gedownload hebt.

 

Stappenplan is ook hier te vinden:

http://windows.microsoft.com/nl-be/windows/fix-network-adapter-problems#1TC=windows-8

0 Likes