Beantwoorden
Ikaros
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your seventh party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party!

Keuze Powerline Adaptor

 

Ik maak gebruik van telenet Whoppa.Snelheid 200Mb aan de modem.Nu wil ik via powerline adaptor

connectie maken naar de huiskamer waar ik zowel de digicorder als een WiFi acces punt wil aansluiten.

 

Welk type adaptor kan ik het best aanschaffen?Ik heb begrepen dat er adaptors zijn met 2 aansluitinge.Verlies ik dan snelheid?

 

Graag advies.

Alvast bedankt

0 Likes
4 reacties
Tom_Acke
Professional Meerweter
Berichten: 141
Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! Even demarreren... Een bus vol!

Keuze Powerline Adaptor

Neem er van 1 Gb dan zal je 9/10  de volle snelheid hebben op de adapters. Kosten wel een pak meer dan gewone  200 of 500 Mbps versies 

Als dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing en/of een kudo geven.
Mensen met hetzelfde probleem zijn dan ook sneller geholpen.
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7780
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Keuze Powerline Adaptor

Als je wil verzekerd zijn een heel goede internetverbinding zonder noemenswaardig snelheidverlies waar je zowel een AP als een digicorder kunt aansluiten zou ik overwegen om de Moka 32 (laatste versie)van Hirshman te instaleren en daar dan de AP Netgear Telenet op aan te sluiten.

http://www.hirschmann-multimedia.be/montagefilmmoka16

Is tot nu toe het beste dat ik gezien heb na een echte UTP kabel. Geen enkele powerline kan die prestaties leveren. Kostprijs +- 79€ per stuk x 2 + Telenet accespoint 89.95 euro. De functie van uw Coax voor tv signaal blijft perfect behouden.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ikaros
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your seventh party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party!

Keuze Powerline Adaptor

Kan je me ook een bepaald type en Merk voorstellen?

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7780
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Keuze Powerline Adaptor

Kijk naar het filmpje dat is het merk en type. Bij mijn weten nog geen andere leveranciers op de markt. Dat merk is een zeer betrouwbare leverancie van coax, versterkers, koppelingen enz. die zeer nauw samenwerkt met Telenet om zijn producten te testen. Tik maar in moka 32. Dat is de nieuwste versie en je zal ze bijna overal aan ongeveer dezelfde prijs vinden. De langste verbinding die onze techniekers al gedaan hebben is 40 meter met perfect blijvend beeld, goede interactiviteit en een internetsnelheid van 160 Mbps ( voor een Fluo van max 200 Mbps) gemeten op de Accespoint (Telenet Netgear) die eraan hangt. Toorst je, de meeste telenet installateurs kennen het ook niet.

BTW Ik heb geen aandelen in die firma en ik wens ook geen sluikreklame te maken.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes