Beantwoorden
Jeyjey
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Login

Hallo, 

 

Enig idee hoe ik mijn klantennummer/login kan terug vinden als ik geen facturen krijg (domiciliering)? Ik heb mijn setup boekje ook niet meer, dus geen idee wat mijn klantennummer / login is...

 

Alvast bedankt, 

JJ

0 Likes
2 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Login

Heb je nog uw email adres bij Telenet? Dan kan je via uw emailadres ook in "Mijn Telenet" geraken. Eventueel daar ook nieuw paswoord aanvragen. En dan kan je uw klantennummer terugvinden.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Login

Als je via domi betaalt krijg je je facturen automatisch per mail. Als je je factuur niet aankrijgt zal telenet het mailadres dat je gebruikt niet kennen en worden ze gestuurd naar je telenet mailadres (wat je misschien nooit gebruikt)

Moest je je mailadres niet kennen bel je best even naar de klantendienst op 015/66 66 66 (ook open in het weekend). Daar zullen ze je klantnummer wel geven na controle van je identiteit.

 


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes