Beantwoorden
Roger4
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Office 365

Heb office 365 geïnstalleerd op mijn Macbook Air en de accountinstellingen idem ingevoerd als bij office 2011. Alles werkt prima behalve het versturen van Emails. Bij het versturen blijven mijn mails steeds hangen in het Postvak UIT.

M.a.w. ik krijg geen Emails verzonden. Wat is er fout ingesteld? of hoe kan ik dit oplossen aub

0 Likes
7 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Office 365

Ingesteld conform deze aanbevelingen? https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/e-mails-versturen/



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Roger4
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Office 365

Dit is juist het probleem denk ik, ik kan het beveiligingstype TLS niet instellen. SSL is het enige wat kan aangevinkt worden op het scherm. TLS staat er niet bij. En nu ?? aub

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Office 365

Ik vind alleen dit terug: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/guide/e-mailprogramma-instellen-voor-je-telenet-e-mailadre...

Ik heb ook Office 365  en eventjes geprobeerd maar blijkbaar is er iets mis met SMTP want het wachtwoord wordt niet aanvaard. Kan wel kiezen tussen SSL, SSL/TLS en StartTSL.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
BertXL
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1019
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Office 365


@Roger4 schreef:

Dit is juist het probleem denk ik, ik kan het beveiligingstype TLS niet instellen. SSL is het enige wat kan aangevinkt worden op het scherm. TLS staat er niet bij. En nu ?? aub


Enkel SSL zou toch wel een serieuze achteruitgang zijn in Office. Tot nu toe stonden er inderdaad meerdere keuzes. Heb je ergens al iets anders aangeduid wat de selectie zou kunnen beperken?

 

@igvfer

De problemen met het paswoord heb ik hier nog gelezen, dat heeft er soms ook mee te maken dat Telenet zijn paswoord regels strenger gemaakt heeft (qua aantal chars, hoofdletters, speciale tekens, ed)


BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Roger4
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Office 365

Ik heb hier een account aangemaakt op het scherm imap/pop van telenet. Heb ik hier iets verkeerd gedaan , en had ik op het startscherm office 365 moeten aanvinken ?

0 Likes
BertXL
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1019
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Office 365

@Roger4 Ik denk niet dat je normaal ergens Office365 moet aanvinken bij het scherm om een mailaccount aan te maken bij Telenet .

 

De uitleg voor Outlook bij Office365 staat hier stap voor stap uitgelegd: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/guide/e-mailprogramma-instellen-voor-je-telenet-e-mailadre....

Heb je die gevolgd?


BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Roger4
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Office 365

Ok heb alles gewist en terug een account aangemaakt,, en nu werkt alles . Dank aan allen