24789
netweters
|
152695
antwoorden
|
20730
vragen
|
Heb office 365 geïnstalleerd op mijn Macbook Air en de accountinstellingen idem ingevoerd als bij office 2011. Alles werkt prima behalve het versturen van Emails. Bij het versturen blijven mijn mails steeds hangen in het Postvak UIT.
M.a.w. ik krijg geen Emails verzonden. Wat is er fout ingesteld? of hoe kan ik dit oplossen aub
Ingesteld conform deze aanbevelingen? https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/e-mails-versturen/
Dit is juist het probleem denk ik, ik kan het beveiligingstype TLS niet instellen. SSL is het enige wat kan aangevinkt worden op het scherm. TLS staat er niet bij. En nu ?? aub
Ik vind alleen dit terug: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/guide/e-mailprogramma-instellen-voor-je-telenet-e-mailadre...
Ik heb ook Office 365 en eventjes geprobeerd maar blijkbaar is er iets mis met SMTP want het wachtwoord wordt niet aanvaard. Kan wel kiezen tussen SSL, SSL/TLS en StartTSL.
@Ex-Netweter schreef:Dit is juist het probleem denk ik, ik kan het beveiligingstype TLS niet instellen. SSL is het enige wat kan aangevinkt worden op het scherm. TLS staat er niet bij. En nu ?? aub
Enkel SSL zou toch wel een serieuze achteruitgang zijn in Office. Tot nu toe stonden er inderdaad meerdere keuzes. Heb je ergens al iets anders aangeduid wat de selectie zou kunnen beperken?
De problemen met het paswoord heb ik hier nog gelezen, dat heeft er soms ook mee te maken dat Telenet zijn paswoord regels strenger gemaakt heeft (qua aantal chars, hoofdletters, speciale tekens, ed)
Ik heb hier een account aangemaakt op het scherm imap/pop van telenet. Heb ik hier iets verkeerd gedaan , en had ik op het startscherm office 365 moeten aanvinken ?
@Ex-Netweter Ik denk niet dat je normaal ergens Office365 moet aanvinken bij het scherm om een mailaccount aan te maken bij Telenet .
De uitleg voor Outlook bij Office365 staat hier stap voor stap uitgelegd: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/guide/e-mailprogramma-instellen-voor-je-telenet-e-mailadres/#/outlook2016.
Heb je die gevolgd?
Ok heb alles gewist en terug een account aangemaakt,, en nu werkt alles . Dank aan allen