Beantwoorden
Bart8020
Professional Beetjesweter
Berichten: 11
Twee handen vol! Netjes! Mooi, mooi! Primeur!

Pas omgeruilde modem werkt niet

Na problemen met mijn wifi mocht ik om een nieuwe witte modem. Best zelf vervangen, anders was het al 85€.  
Dat hield niks in zeiden ze. Toen ik het wou installeren bleken mijn kabels tekort en je mag ze niet verlengen. Alles geïnstalleerd met modem op stuk isomo ipv aan de muur, want moet recht blijven staan. Ingeschakeld, lichtjes flakkeren en dan wit lichtje aan. En dan niks. Geen internet, geen telefoon. En klantendienst gesloten. Dan sta je daar te blinken op een zaterdagavond 18u. Als ik op mijn profiel kijk staat mijn oude Modem er nog op. En op netwerk vermeld op modem geraak ik niet want is onveilig zegt Safari. Ik voel me zo dom dat ik geloofde dat dit ging snel ging gefikst zijn. 

 

Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: Modem vervangen ... en niks meer

Tags (3)
0 Likes
20 reacties
Bart8020
Professional Beetjesweter
Berichten: 11
Twee handen vol! Netjes! Mooi, mooi! Primeur!

Pas omgeruilde modem werkt niet

Bedankt voor je reactie. Zie mijn update aub. 

0 Likes
Bart8020
Professional Beetjesweter
Berichten: 11
Twee handen vol! Netjes! Mooi, mooi! Primeur!

Pas omgeruilde modem werkt niet

Daar knelt het schoentje inderdaad. Zie update aub

0 Likes
Bart8020
Professional Beetjesweter
Berichten: 11
Twee handen vol! Netjes! Mooi, mooi! Primeur!

Pas omgeruilde modem werkt niet

Als leek weet je daar niks van natuurlijk, dat dit kan/mag. Ben naar Brico gereden nog vlug aangezien Telenet al dicht was en daar hoorden ze het in Keulen donderen. Dus nu staat hij op een stuk isomo omdat ik hem niet aan de muur krijg. 

0 Likes
Bart8020
Professional Beetjesweter
Berichten: 11
Twee handen vol! Netjes! Mooi, mooi! Primeur!

Pas omgeruilde modem werkt niet

Zie update aub 

0 Likes
Bart8020
Professional Beetjesweter
Berichten: 11
Twee handen vol! Netjes! Mooi, mooi! Primeur!

Pas omgeruilde modem werkt niet

Hallo iedereen, Allereerst wil ik iedereen hartelijk bedanken voor de aangeboden hulp! Als leek, dus geen Netweters zoals jullie!, is dit soms Chinees. 

UPDATE: 

 

Vanmorgen toch de klantendienst aan de lijn gehad. En inderdaad de Mac adressen waren niet geregistreerd. Medewerker ging daarvoor zijn teamleider inschakelen die dit zou invoeren en vrijgeven voor me. Maar na een half uur kreeg ik telefoon. Het lukt niet om die Mac adressen in te voeren in het systeem. En doordat die kabels zo kort zijn, wat ik dus niet wist dat ik dat zelf mocht verlengen, zal er een technieker langskomen morgenochtend. Nu maar hopen dat ik geen fikse rekening mag betalen. Jullie spreken ook allemaal van een CV8560E model terwijl ik een CH7465LG-TN model heb gekregen??? 

 

luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2883
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Pas omgeruilde modem werkt niet

technieker = 85 euro  hij zal de kabel verlengen een stukje en terug op zijn zelfde plaats zetten waar de vorige modem hangt op ander plaats zetten gang ze niet doen geen tijd en dat doet je zelf beter zelf over de prijs wordt er ook niet gepraat daar heeft de technieker geen controle over  of je zal moeten betalen of dat de fout van niet actieveren moet betaald worden weet je pas als je de rekening krijgt na 2 maand

0 Likes