Beantwoorden
Samy
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Alles op zijn plek! Follow the reader, reader! Leesbeest! Netjes!

Photostation

Hallo,

 

Ik heb een probleem met photostation op mijn synology... Telkens als ik photostation open dan verbreek mijn volledige verbinding met het internet gedurende ongeveer 2-3min. Is er iemand die dit probleem al gehad heeft? Zo ja, Hoe is dit op te lossen aub?

 

Alvast bendakt!

Grts

0 Likes
1 reactie
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7779
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Photostation

@Samy  Ik heb een donkerblauw vermoeden dat je probeert verbinding te maken vanop uw thuisnetwerk naar photostation op de volgende manier: DDNSnaam:poortnummer. Of vast publiekIPadres en poortnummer.

Laat dit nu net het probleem zijn dat al enkele keren hier op het forum aan bod is gekomen.  NAT loopback is het probleem. (Zoek maar eens in Netweters naar NAT Loopback)

In de modem router van Telenet zit er momenteel een bug en dat zorgt ervoor dat telkens je op die manier verbinding wil maken uw modem vastloopt.

 

Ik heb dat hier ook,maar eigenaardig genoeg alleen als ik het vanop mijn windowscomputer doe en heel soms als ik het vanop mij IPad doe.

Voorlopig is hier nog geen oplossing voor.

Tenzij als het op een vaste PC is die je toch niet mee op verplaatsing neemt. Daar kan je een aanpassing den in het host bestand door de domeinnaam te verwijzen naar je intern IPadres.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes