Beantwoorden
Tomvdr15
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
En we zijn vertrokken! It's your first party! Hi there!

Port Forwarding ip camera

Hallo, 

 

In onze zaak zitten we met een camera installatie van Hikvision. Alles werkte perfect, ik kon extern bekijken tot Telenet is langs geweest voor een nieuwe modem te installeren het nieuwere witte model ipv de zwarte.

 

Nu heb ik alle instellingen van de portforwarding ingevoerd en ik kan de camera's terug extern bekijken. Maar altijd na een week werkt de portforwarding niet meer en staan de poorten dicht, en moet ik altijd een nieuwe poort toewijzen aan de camera en de portforwarding opnieuw instellen. Ik heb al verschillende keren gebeld naar Telenet, en ze hebben dan een technieker langs gestuurd maar het probleem is nog steeds niet opgelost...

 

Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen.

 

Tom

Tags (1)
0 Likes
1 reactie
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7779
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Port Forwarding ip camera

Ik denk dat dit dan toch een Telenet probleem is. Ik heb ondertussen reeds een paar jaar die witte modem en heb geen enkel probleem daarmee. Het IPadres van de camera is toch fixed ergens tussen 192.168.0.2 en 99?  Ik heb 3 verschillende Hikvisions en die blijven werken.

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes