Beantwoorden
Dennis1973
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 1
Vernieuwde Telenet Webmail? Pionier It's your seventh party! It's your sixth party!

Port forward en toch gesloten blijven

Mijn modem is een 3 weken geleden kapot gegaan waarna een technieker hier is naar komen kijken en het opgelost heeft. Echter heeft hij volgens mij een nieuwe software hierop geplaatst. Nu is er bij de geavanceerde instellingen een IPv6 tabblad te zien in mijn Telenet.
Het probleem is als volgt : voordat de modem ophield met werken kon ik elke poort forwarden en deze stond dan open zoals het hoort. Nadat de technieker geweest is en deze updates gedaan heeft en ik weer precies dezelfde poorten heb geforward staan sommige open maar andere blijven gesloten ook al heb ik ze op precies dezelfde manier staan als de werkende poorten. (dit zijn poorten boven de 6000). Hoe kan het eerst vlekkeloos werken en nu opeens niet meer?? Is er iets fout gegaan bij het opnieuw installeren van de software?? Heeft iemand anders hier ook last van?

0 Likes
2 reacties
ian4873
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
Pionier It's your seventh party! It's your sixth party! De kop is eraf!

Port forward en toch gesloten blijven

Saeme problem since 16 august !! and without the change of my router !

0 Likes
lvh
Experienced Beetjesweter
Berichten: 6
It's your eighth party! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Pionier

Port forward en toch gesloten blijven

Heb hetzelfde probleem voor sinds enige tijd, nog steeds niet opgelost... 

http://community.telenet.be/t5/Surfen/Port-forwarding-werkt-niet/m-p/7775#U7775

 

Heb ondertussen wel gemerkt dat je er wel aan kan binnen het telenet netwerk, dus iedereen die met een telenet netwerk verbonden is kan er wel aan, al de rest niet. 

 

Ik heb al een technieker laten lanskomen om het te bekijken maar die vond het ook niet en ging het 'doorgeven'. Niets van gehoord sinds dan.

0 Likes